PARKIET

1. Data: 2006-05-18 18:44:21

Temat: PARKIET
Od: "Wojciech Madera" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów

Jeśli ktoś z grupowiczów ma pytania odnośnie parkietów,
służę uprzejmie pomocą.
Jestem producentem parkietu z wieloletnią praktyką i
postaram się odpowiedzieć na nurtujące was pytania.

Wojciech Madera
www.eparkiet.pl

2. Data: 2006-05-25 11:55:05

Temat: Re: PARKIET
Od: "Rogalik" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co mozesz powiedziec o tzw. "wyluskiwaniu desek"? Polozono mi zle
dechy debowe na podlodze. Efekt? Prawie 5 mm szpary pomiedzy
szczeblami. Wykonawca najpierw zastrzegal, ze po wykonczeniu nic nie
bedzie widac, ale potem (po zgloszeniu przeze mnie oficjalnych
zastrzezen) obiecal przed cykinowaniem w/w procedure. To ma polegac
na wyjeciu desek i wstawienie nowych, ale powiem szczerze, ze troche
to wszystko naciagane jak na moj gust. Chce sie przestrzec przed
niesolodnoscia i jeszcze gorszym efektem...
Dlatego pytam, czy mozliwe jest wyluskanie deski ze srodka pakietu,
wklejenie nowej i jednoczesne wycyklonowanie i zabezpieczenie
podlogi??!!

szukam do opieki nad domem
Sofy BRW re_set
Lodówka Samsung