PARKIET-LISTWY

1. Data: 2003-04-03 05:30:54

Temat: Re: PARKIET-LISTWY
Od: "Bruno Wątpliwy" <r...@p...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam na strone www.parkiett.republika.pl
> Oferuję parkiety dębowe, jesionowe i listwy przypodłogowe.
> Na stronie zamieszczone są cenniki, promocje, zdjęcia.
> Serdecznie zapraszam

No fajne te parkiety, ale takie listwy kupowałem w okolicach trojmiasta po 2 PLN za
mb. No, ale to może dlatego, że to drugi koniec polski i cena bez transportu...

Bruno Wątpliwy...
:-)

1. Data: 2003-04-03 14:04:54

Temat: PARKIET-LISTWY
Od: "Madera Wojciech" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam na strone www.parkiett.republika.pl
Oferuję parkiety dębowe, jesionowe i listwy przypodłogowe.
Na stronie zamieszczone są cenniki, promocje, zdjęcia.
Serdecznie zapraszam

rybiki, kurde ich mac
Zlew z wyciagana wylewka - za i przeciw?
gmina czernica lub jelcz-laskowice, poszukuje humusu
Czym pielęgnować panele podłog. ? - połysk
[sprzedam] podgrzewacz wody ARISTON - licytacja od 10 zl! ( Super-OKAZJA!!!)