Zlew z wyciagana wylewka - za i przeciw?

1. Data: 2003-04-02 10:46:52

Temat: Re: Zlew z wyciagana wylewka - za i przeciw?
Od: "Marek \"Fiance\" Wójcik" <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b6eevt$qm8$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Czy ktoś z posiadaczy zlewowej baterii z wyciąganą wylewką mógłby mi
napisać
> coś o zaletach i wadach tego rozwiązania? Przymierzam się do kupienia
> 1-komorowego zlewu i zastanawiam nad tym, czy taka bateria sprawdza się
przy
> małym zlewie, ew. w jakich sytuacjach jeszcze jest użyteczna...

Zalety: jak chcesz oplukac garnek to robisz to jak prysznicem - wyciagajac
wylewke a nie krecisz garnkiem; przelacznik strumien/prysznic
Wady: brak gwarancji na wylewke i wąż

1. Data: 2003-04-02 10:47:30

Temat: Zlew z wyciagana wylewka - za i przeciw?
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
[...]
Pomóżcie mi wybrać - zakupu muszę dokonać już w przyszłym tygodniu! :)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2003-04-02 11:07:17

Od: "Marek Wojciechowski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z posiadaczy zlewowej baterii z wyciąganą wylewką mógłby mi
napisać
> coś o zaletach i wadach tego rozwiązania? Przymierzam się do kupienia

Jest jeszcze ta wada, że ciepła woda leci dopiero wtedy, kiedy zimna zleci z
węża. Dla mnie jest to troche denerwujące, szczególnie gdy trzeba opłukać np
jedną szklankę.
Może są krótsze węże, u mnie ma ok 1.5 metra.

Marek.

1. Data: 2003-04-02 11:14:16

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kvenmadur wrote:
> Witam,
> Czy ktoś z posiadaczy zlewowej baterii z wyciąganą wylewką mógłby mi
> napisać coś o zaletach i wadach tego rozwiązania?

Zalety: wygodnie sie nalewa do odsunietych od zlewu rzecz, wygodniej
oplukuje ciezsze gary.
Wady: - brzydka i masywana wylewka
- dlugi waz pod zlewem zajmujacy miejsce
- wieksza (i to podobno sporo) awaryjnosc (glownie waz i sama wylewka)
- zimna woda zlatujaca z weza
- wyzsza cena

IMHO nie warto

J.

1. Data: 2003-04-02 11:14:20

Od: Artur Lipowski <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b6ef5c$al5$1@nemesis.news.tpi.pl>, Marek "Fiance" Wójcik wrote:
> Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> przy

> Wady: brak gwarancji na wylewke i wąż
Eeeeee tam. Ja mam pełną gwarancję (Armatura SA)

Bardzo sobie chwalę, że kupiłem taką baterię.
Dzięki takiej wylewce nie ma prolemu, żeby napełnić np. garnek wodą
w przypadku kiedy coś jest w zlewie (też jednokomorowy).
Bardzo wygodnie płucze się warzywa i owoce.

Artur Lipowski
--
020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
ppp/ppp

1. Data: 2003-04-02 11:27:03

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wady: - brzydka i masywana wylewka
A czy funkcjonalne jest to, że na wylewce jest przycisk zmieniający strumień
wody w 'bicz wodny' lub 'prysznic'? I jak ewentualnie można podobny efekt -
choćby tego łagodnego 'prysznica' uzyskać przy standardowej wylewce? (jakaś
nasadka itp.?)

I Wszystkim bardzo dziękuję za konstruktywne i wyczerpujące odpowiedzi!!! :)
Pozdrawiam serdecznie,
Magda

1. Data: 2003-04-02 11:33:16

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kvenmadur wrote:

> A czy funkcjonalne jest to, że na wylewce jest przycisk zmieniający
> strumień wody w 'bicz wodny' lub 'prysznic'?

Na pewno. Ale i wlasnie to sie podobno w tych wylewkach szybko psuje -
zarasta kamieniem i sie zacina.

> I jak ewentualnie można
> podobny efekt - choćby tego łagodnego 'prysznica' uzyskać przy
> standardowej wylewce? (jakaś nasadka itp.?)

Nasadki sa do kupienia przerozne, w tym i takie "przelaczane" tez chyba
powinny byc (i bron boze nie mowie tu o pamietnych komunistycznych gumowych
cholerstwach). Ale w normalnej wylewce to chyba malo uzyteczne, przynajmniej
dla mnie standardowy "perlator" wystarcza.

J.

1. Data: 2003-04-02 13:00:16

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Wady: - brzydka i masywana wylewka

Tu sie nie zgodzę. Widziałam kilka dni temu baterię wyglądającą jak zwykła
bateria zlewozmywakowa, posiadająca wyciąganą wylewkę - małą, żeby nie
powiedzieć filigranową i dość estetyczną. Bardzo mi sie spodobała

A tak w ogóle w temacie wątku jestem za. Mam w domu od miesiąca i sobie
bardzo chwalę.

A to co piszecie o ciepłej wodzie to mnie się śmiać chce. Ja do niedawna
miałam ciepłą wodę w kuchni ogrzewaną piecykiem łazienkowym. Około 10 m rur.
Jeśli jeszcze do tego dodać czas po jakim woda zacznie się ogrzewać to można
było czekac i czekać, a woda sie lała i lała (ciągle zimna)

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-04-02 13:23:52

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia A. wrote:

> A to co piszecie o ciepłej wodzie to mnie się śmiać chce. Ja do
> niedawna miałam ciepłą wodę w kuchni ogrzewaną piecykiem łazienkowym.
> Około 10 m rur.

No to z czym porownywac ;-)

J.

1. Data: 2003-04-02 13:39:28

Od: "Marek \"Fiance\" Wójcik" <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tą ciepłą woda to przesadzacie. Przy ciśnieniu w sieci 1,5 m węża woda
pokona przez niecałą sekundę.
Ja też mam piec gazowy i owszem czekam na ciepla wode ale z powodu dlugości
rur od pieca do kranu i z powodu, że od odkręcenia wody do zapalenia się
pieca mijają niecałe 2 sec.

Z tą gwarancją to nie wiem jak inni producenci ale ja kupowałem baterię w
hurtowni w Cz-wie i wszystkie baterir z wyciąganą wylewką nie mają gwarancji
na "słuchawkę" i wąż o czym się przekonałem gdy na "spawie" słuchawki pod
spodem mam mikropęknięcie przez które powoli przecieka woda. Gwarancja tego
nie obejmuje, tym bardziej że cyt. "ta słuchawka jest podejrzanie
porysowana - pilnikiem ją Pan piłował czy jak ??"

> [...]
> małym zlewie, ew. w jakich sytuacjach jeszcze jest użyteczna...
> Pomóżcie mi wybrać - zakupu muszę dokonać już w przyszłym tygodniu! :)

gmina czernica lub jelcz-laskowice, poszukuje humusu
Czym pielęgnować panele podłog. ? - połysk
[sprzedam] podgrzewacz wody ARISTON - licytacja od 10 zl! ( Super-OKAZJA!!!)
spoldzielnia mieszkaniowa - oplaty
Szafa na panelach