spoldzielnia mieszkaniowa - oplaty

1. Data: 2003-04-02 07:50:51

Temat: spoldzielnia mieszkaniowa - oplaty
Od: slawek <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich
Mam dwa pytania dotyczace oplat na rzecz SM.
1) czy SM moze bez zadnego racjonalnego powodu
podniesc wysokosc oplat za sprzatanie, ciepla wode
i administracje budynku? i czy mozna sie od tego
odwolywac, oczywiscie z pozytywnym skutkiem?
2) czy w okresie letnim wnosi sie oplaty za centralne
ogrzewanie (ok. 130 pln)? a jesli tak to dlaczego?
dostalismy terminarz i wysokosc oplat na miesiace letnie,
w ktorym to zestawieniu jest wspomniana oplata za co.
Slawek

1. Data: 2003-04-02 08:05:10

Temat: Re: spoldzielnia mieszkaniowa - oplaty
Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-04-02 09:50, Użytkownik slawek napisał:
> [...]
> dostalismy terminarz i wysokosc oplat na miesiace letnie,
> w ktorym to zestawieniu jest wspomniana oplata za co.

Wysokosc oplat jest regulowana na zebraniach rady nadzorczej zdaje sie,
jesli przejdzie na glosowaniu to sa nowe oplaty. Rade nadzorcza
wybieraja czlonkowie spoldzielni raz na 3 lata (to chyba zalezy od
statutu spoldzielni).
Jesli chodzi o ogrzewanie to nawet lepiej jest placic przez caly rok
wraz z okresem letnim bo rozkladaj ci sie oplaty, w innym razie w zime
placilbys duze kwoty.
Wnioskuje ze blok jest nowy i mieszkanie rowniez, wiec spewnoscia masz
na wszystko liczniki, zatem twoje 130 zl miesiecznie to nie oplata a
zaliczka na poczet zuzytej wody w miesiacach przyszlych. Po uplywie
jakiegos czasu ( u mnie jest to pol roku) dostaniesz rozliczenie wody, i
bedziesz mial albo nadplate albo niedoplate w zaleznisci ile wody
zuzyles. Jesli licznikow nie masz to jest to twoja oplata za wode.

Szafa na panelach
Czajnik mi smierdzi....
Tanie szafki kuchenne w W-wie
Meblowanie kuchni