Czajnik mi smierdzi....

1. Data: 2003-04-02 06:03:12

Temat: Czajnik mi smierdzi....
Od: freDZiK <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niby smieszny temat, ale taka jest prawda i nie jest to spozniony PRIMA
APRILIS...a temat mnie smieszy... ..kupilem w promocji czajniczek w
Gancie za 44 PLN MAS OK52 no i niestety smierdzi taki plastikiem.. po 10
gotowaniach wody nadal smierdzi... to sie wkurzylem i go do zmywarki na
2 cykle... no i niestety nadal smierdzi! jakas koncepcja czy ma poleciec
przez balkon...moze dorzuce do GANTA i kogos tam zdzieli w leb...

1. Data: 2003-04-02 06:18:42

Temat: Re: Czajnik mi smierdzi....
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...nadal smierdzi! jakas koncepcja czy ma poleciec
> przez balkon...moze dorzuce do GANTA i kogos tam zdzieli w leb...

Uznać go za niezgodny z umową i oddać.

Więcej szczegółów znajdziesz na
http://www.rp.pl/prawo/doc/Konsument2/spis_tresci.ht
ml

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-04-02 06:23:55

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przechlapane
Mam doświadczenia z takimi śmierdzielami z promocji - może być tylko gorzej.
Wywal, oddaj lub pokochaj ten smak

Danka

1. Data: 2003-04-02 06:31:12

Od: "Marek \"Fiance\" Wójcik" <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jest to czasami czajnik firmy DOMIX ???
Bo jesli tak - to on juz tak ma - najgorsza firma AGD jaką kiedykolwiek
spotkałem.
Nic nie pomoże - robią te czajniki z odpadów :)

1. Data: 2003-04-02 06:58:00

Od: "Vejza" <egluglu@no_spamming_this_box.inetia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| PRIMA APRILIS...a temat mnie smieszy... ..kupilem w promocji
| czajniczek w Gancie za 44 PLN MAS OK52 no i niestety smierdzi taki

Mialam taki, marki Eldom. Cuchnal jak nie wiem. Probowalam go octem,
ajaksem, cifem, cillitem i nic nie pomoglo. Jak nadal masz rachunek ze
sklepu, to go oddaj, albo zamien na inny, a jak nie to pewnie trafi na
smietnik :(.

Ewa [e...@i...pl]
http://arka.ids.bielsko.pl/~zszw-sb/images/zsz-kuch.
jpg

1. Data: 2003-04-02 07:35:35

Od: "Marek \"Fiance\" Wójcik" <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znaczy się - trafilas genialny egzemplarz... :)

1. Data: 2003-04-02 07:36:34

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-04-02 07:43:08

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

============
Moj przestal smierdziec po miesiacu

waldek
============

1. Data: 2003-04-02 08:05:59

Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

freDZiK wrote:
> [...]
> 2 cykle... no i niestety nadal smierdzi! jakas koncepcja czy ma poleciec
> przez balkon...moze dorzuce do GANTA i kogos tam zdzieli w leb...

44 zł za czajnik - to tworzywo musi być chyba odpadowe albo z przemiału, w
każdym razie pośledniej jakości. He, he, widziałem czajnik za..29 zł w
Tesco, też dla masochistów chyba. Jeżeli zapach jest słodkawy i nasila się
podczas rozgrzewania urządzenia to jest nie do wywabienia. Tak po prostu
pachnie to tworzywo. I się nie wyśmierdzi...
Rada : oddaj do sklepu, ze względu na niemożność stosowania w domu. Czajnik
powinien mieć atest PZH, i certyfikat na kontakt ze środkami spożywczymi,
sprawdź czy ma. Jak nie, to masz punkt zaczepienia.

A w tej zmywarce to nie załatwiłeś tego czajnika ? 99,9 % tego typu sprzętów
nie nadaje się do mycia w zmywarce, ba, nie wolno ich nawet zanurzać w
wodzie. Jeżeli jest bezprzewodowy to i tak styki ma nieosłonięte. Spodziewaj
się szybkiej rdzy, takie zatopienie może spowodować korozję zacisku przewodu
ochronnego, czy m to grozi chyba wiesz... :-(
Nie wykluczam, że przez zalanie wewnętrzych części czajnika uszkodzony może
zostać wyłącznik parowy i bezpieczniki termiczne, o ile takie są. Korozja
może spowodować wadliwą pracę ich styków, mniej przecyzyjną. Takie
urządzenia w sumie po pływaniu nadaje się do kosza. :-(

Na przyszłość pomyśl, czy Cię stać na takie tanie urządzenie :-)

_/_/ _/_/_/ _/ _/ _/_/ _/ _/ _/ _/
_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/_/ _/ _/ _/
_/_/ _/ _/ _/ _/ _/_/ _/ _/ _/_/ _/ _/
_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ @wp.pl

1. Data: 2003-04-02 09:29:23

Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spotkałem.
> Nic nie pomoże - robią te czajniki z odpadów :)

Potwierdzam. Właśnie wczoraj przy robieniu tostów stopił mi sie toster tej
firmy (wcześniej był oddawany do naprawy bo teflon odchodził) a nie jest
stary. Smierdziało palona gumą w całym domu aż sąsiedzi przyszli sie
dopytywać co się stało. Nigdy więcej nie będę "oszczędzała" na sprzęcie agd.
Za drogo mnie to kosztowało.

Anet

Tanie szafki kuchenne w W-wie
Meblowanie kuchni
Czym pomalować sufit w łazience
gdzie można kupić miskę ustępową z odpływem bocznym
Elewacja - problem