Szafa na panelach

1. Data: 2003-04-02 07:25:00

Temat: Szafa na panelach
Od: "Biel" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcę wrócić do wątku Uli P., który to nie spotkał się z odzewem grupowiczów.
Mam to samo zapytanie, otóż czy można zabudować szafę wnękową na panelach
podłogowych?
A może na panelach jest to niewskazane, a na parkiecie lub deskach można?
Proszę o Wasze niezależne opinie i doświadczenia.

Pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2003-04-02 07:39:31

Temat: Re: Szafa na panelach
Od: w...@S...pl (Slawomir Dabrowski) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Apr 2003 09:25:00 +0200, "Biel" <b...@N...pl> wrote:

> [...]
>A może na panelach jest to niewskazane, a na parkiecie lub deskach można?
>Proszę o Wasze niezależne opinie i doświadczenia.

Nie wiem jakie panele masz na myśli. Niektórzy za panele uważają także
np. deskę barlinecką.
No więc jeśli chodzi o deskę barlinecką to raczej nie ma problemu.
Drewno jest wytrzymałe i (chyba) nie pracuje (rozszerza sie i kurczy)
tak jak plastikowe panele. Plastikowe panele z tego co wiem (ale
uprzedzam, że nie jest tej wiedzy wiele) dosyć mocno pracują i jak nie
będą mieć gdzie się rozszerzać bo będą przykręcone do podłogi, to mogą
się wypaczyć. Co do wytrzymałości na obciążenie to powinno być ok -
przecież nie może być tak, żeby podłoga nie wytrzymywała ciężaru
mebli!
Powtarzam, moja wiedza na ten temat jest niewielka, być może to co
powiedziałem wyżej nie jest prawdą, ale skoro nikt się nie
wypowiada...
Może spróbuj zadać pytanie na pl.misc.budownictwo, pogooglaj?

--

/slawek.d/szczecin
http://strony.wp.pl/wp/wind.driven/

1. Data: 2003-04-02 07:53:14

Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wednesday, April 02, 2003 9:25 AM,
osobnik >> Biel <<, napisał coś takiego:

> [...]
> A może na panelach jest to niewskazane, a na parkiecie lub deskach
> można? Proszę o Wasze niezależne opinie i doświadczenia.

Moja niezależna opinia:
od roku z hakiem mam w sypialni, na panelach (8mm Classen na
podkładzie z "zielonej płyty") szafę wnękową (Indeco). Nie dzieje się z
nią / z drzwiami nic, co uznałbym za niepokojące. Drzwi się suwają,
śruuu w lewo i podobnież w prawo bez zastrzeżeń. Trzy skrzydła - jedno
lustro, dwie pełne płyty, każde po 90 cm szerokości, 2.50 wysokości,
okucia stalowe. Działa.

pozdrówka,
* * * * *
A.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-04-02 08:45:36

Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Biel" pyta:
> Chcę wrócić do wątku Uli P., który to nie spotkał się z odzewem
grupowiczów.

Bo ile można o tym samym pisać? W Googlach znalazłem w ciągu 3 minut
(dosłownie)
http://groups.google.pl/groups?num=100&hl=pl&lr=&ie=
UTF-8&oe=UTF-8&q=szafa+n
a+panelach&btnG=Szukaj+z+Google

Są tam rozwiązania podawane przez grupowiczów

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2003-04-02 09:42:03

Od: "Biel" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
UTF-8&oe=UTF-8&q=szafa+n
> a+panelach&btnG=Szukaj+z+Google
>
> Są tam rozwiązania podawane przez grupowiczów

Dzięki
Wybaczcie, że się nie postarałem, źle przeszukiwałem archiwum.
Cześć

1. Data: 2003-04-02 19:44:32

Od: "Jędrek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podany wynik jest... glupi! Bo co szafy grajace, bo co transport, kolej i
inne bzdury maja do tematu.Jak pięść do nosa

1. Data: 2003-04-03 06:58:59

Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jędrek" podsumowuje:
> Podany wynik jest... glupi! Bo co szafy grajace, bo co transport, kolej i
> inne bzdury maja do tematu.

A skopiowales caly link, czy tylko kliknąłeś na jego części (bo reszta się
zawinęła do następnej linii)?
Bo mi nic o szafach grających w wyniku szukania nie wiadomo. Tym bardziej o
transporcie czy kolei.
Zanim więc zabierzesz się do klepania glupot, sprawdź czy błąd nie jest po
Twojej stronie ;-)

Pozdrawiam, Chopek.

Czajnik mi smierdzi....
Tanie szafki kuchenne w W-wie
Meblowanie kuchni
Czym pomalować sufit w łazience
gdzie można kupić miskę ustępową z odpływem bocznym