Czajnik mi smierdzi....

1. Data: 2003-04-02 10:37:13

Temat: Re: Czajnik mi smierdzi....
Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@i...com.pl>, freDZiK wrote:
> Niby smieszny temat, ale taka jest prawda i nie jest to spozniony PRIMA
> APRILIS...a temat mnie smieszy... ..kupilem w promocji czajniczek w
> Gancie za 44 PLN MAS OK52 no i niestety smierdzi taki plastikiem.. po 10
> gotowaniach wody nadal smierdzi... to sie wkurzylem i go do zmywarki na
> 2 cykle... no i niestety nadal smierdzi! jakas koncepcja czy ma poleciec
> przez balkon...moze dorzuce do GANTA i kogos tam zdzieli w leb...

Też coś takiego kupiłam, też w Geancie, ale chyba nawet tańsze było.
Śmierdziało po kilku gotowaniach i drugiego czy trzeciego dnia
powędrowało spowrotem do Geanta. W tym samym czasie jakiś człowiek też
reklamował ten czajnik tylko, że on już drugi raz, wymienili mu jakąś
uszczelkę czy cuś i udawali, że sprawa załatwiona. Ja nie reklamowałam
tylko skorzystałam z możliwości zwrotu towaru (7 czy 10 dni). Polecam
taką opcję, tylko czajnik trzeba doprowadzić do stanu jak sprzed
używalności.
Poprzedni czajnik używany przez jakieś 7 lat też był z
tych najtańszych, nie śmierdział, cicho chodził i wydaje mi się,
że 7 lat działania to dużo.

Renata

1. Data: 2003-04-02 14:59:45

Od: "Iris" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia A. <k...@g...pl> napisał(a):
> Ja używam czajnika Domixu. I bynajmniej nie smierdzi,
> na smak i zapach wody jestem mocno wyczulona. Uzywam
już
> trzeci rok i czajnik ciagle działa. Moulinex zepsuł
się
> po półtora roku, następny zaczął szybko przeciekać,
ten
> jest trzeci i jak do tej pory jest OK.

Potwierdzam wszystko co napisala Kasia. Korzystalismy w
pracy z wielu czajnikow znanych firm. We wszystkich po
roku-dwoch pojawialy sie przecieki, albo psuly sie.
Aha.. byl jeden "zapachowy" Kenwooda, ale sprzedawca
przyjal reklamacje i wymienil. Moj domowy Moulinex tez
przezyl tylko ok.poltora roku. Doszlam wtedy do
wniosku, ze chyba nie warto kupowac drogich i nabylam w
promocji za cale 23 zl czajnik Domixu z sitkami do wody
wlewanej i wylewanej, liczac,ze przetrwa najwyzej kilka
miesiecy i go wyrzuce. Jednak kupujac obwachalam go
dokladnie, choc tylko na zimno. Czajnik ma juz przeszlo
3 lata, jest uzywany codziennie i nie ma _zadnych_
usterek.

Iris

1. Data: 2003-04-02 17:41:35

Od: freDZiK <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

heh..tylko opakowanie wywalilem...ehhhhhhh
....io;ueruiovfusoduh;vofsdo;a ifhwei hfpoiquw ehyopgfiutfhioi sdahf

1. Data: 2003-04-02 19:35:00

Od: Michał Byrecki <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 02 Apr 2003 08:03:12 +0200
freDZiK <f...@i...com.pl> wrote:

> 2 cykle... no i niestety nadal smierdzi! jakas koncepcja czy ma
> poleciec przez balkon...moze dorzuce do GANTA i kogos tam zdzieli w
> leb...
Może da się w nim ugotować jajka? Może nie przesiąkną plastikiem? ;-)

Michał Byrecki

Tanie szafki kuchenne w W-wie
Meblowanie kuchni
Czym pomalować sufit w łazience
gdzie można kupić miskę ustępową z odpływem bocznym
Elewacja - problem