PFRON - program student

1. Data: 2004-03-01 15:07:01

Temat: PFRON - program student
Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pragne podzielic sie moimi doswiadczeniami zwiazanymi z programem "Student",
moze kogos one zainteresuja. Jestem osoba z orzeczonym umiarkowanym stopniem
niepelnosprawnosci. Do konca lutego prowadzilem dzialalnosc gospodarcza,
ktora jednak nie przynosila zyskow. Podanie do programu student zlozylem w
trakcie lutego wpisujac wysokosc dochodow 0,00 zl. Z dzialalnosci mialem
same straty wiec dochodu nie bylo. Problem w tym, ze podobno pani z PFRON-u
nie moze zweryfikowac wniosku, gdyz komputer nie przyjmuje jej dochodu 0 zl.
Powiedziano mi ze powinienem tam cos wpisac. Na pytanie co mam wpisac, skoro
naprawde nie mialem zadnych dochodow pani odpowiedziala ze musi tam cos byc
nawet jesli nie jest to udokumentowane. Teraz mam dylemat. Wpisac pradwe (0
zl) skoro wiem ze wtedy wniosek nie przejdzie weryfikacji, czy wpisac
nieprawde (np. 50 zl) skoro na dole oswiadczenia jest klauzula ze podaje
prawde pod rygorem anulowania decyzji o przyznaniu srodkow przez PFRON. Moze
ktos z was mial podobne dochody i jakos rozwiazal ta sprawe ?

Patryk