PIELGRZYMUJMY!!

1. Data: 2008-05-11 01:04:15

Temat: PIELGRZYMUJMY!!
Od: "J.Jaworski _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pielgrzymka zawsze była ważnym wydarzeniem w życiu chrze?cijan,
przybieraj?c
w kolejnych epokach różne formy kulturowe. Jest symbolem indywidualnej
wędrówki człowieka wierz?cego ?ladami Odkupiciela: jest praktyk? czynnej
ascezy i pokuty za ludzkie słabo?ci, wyraża nieustann? czujno?ć człowieka
wobec własnej ułomno?ci i przygotowuje go wewnętrznie do przemiany serca.
(Incarnationis Mysterium)

Nie pozostaje mi zatem nic innego, jak zaprosić serdecznie cał?
chrze?cijańsk? wspólnotę, aby w duchu wyruszyła na szlak jubileuszowej
pielgrzymki. Będzie j? można odbyć w wielu różnych formach, które
wskazałem
w Bulli ogłaszaj?cej Jubileusz. Z pewno?ci? jednak wielu przeżyje j?
wyruszaj?c naprawdę w drogę do miejsc, które odegrały szczególnie doniosł?
rolę w dziejach zbawienia. Wszyscy natomiast musimy podj?ć ow? podróż
wewnętrzn?, której celem jest oderwanie nas od tego wszystkiego - w nas i
wokół nas - co jest sprzeczne z prawem Bożym, aby?my byli w stanie spotkać
się w pełni z Chrystusem, wyznaj?c nasz? wiarę w Niego i otrzymuj?c
obfito?ć
Jego miłosierdzia. (...) Mówię to do wszystkich: wyruszmy w drogę ?ladami
Chrystusa! (List o pielgrzymowaniu).

2. Data: 2008-05-20 03:38:40

Temat: Re: PIELGRZYMUJMY!!
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 03:04,
"J.Jaworski
_" <l...@a...pl> wrote:
> [...]
> obfito?ć
>   Jego miłosierdzia. (...) Mówię to do wszystkich: wyruszmy w drogę ?ladami

Widać, Że nie znasz Słowa Bożego, a tam napisano: "biegać będą od
morza do morza (w poszukiwaniu Boga), ale Go nie znajdą - czyli
DAREMNY TRUD.

Pokarmem Jezusa jest bowiem wypełnić wolę Ojca i wykonać Jego dzieło.
"Szpitalny czarodziej z pędzlem" Artysta Maciej Kot
Feministka vs. konserwatywny liberal: Senyszyn i JKM na SGH
zmysł wzroku i problem marnowania pieniędzy
komputer i Internet