Prośba

1. Data: 2008-05-21 07:27:15

Temat: Prośba
Od: x...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dzień Dobry
Mam na imię Kasia i jestem studentką Wyzszej Szkoły Bankowej w
Toruniu. Zwracam się z prośbą o wypełnienie mojej ankiety.
Ankieta będzie użyta w mojej pracy licencjackiej.

Link do ankiety
http://www.ankietakasia.republika.pl/

Z góry dziękuje wszystki i przepraszam za zaśmiecanie grup dyskusyjnych

2. Data: 2008-05-21 16:28:59

Temat: Re: Prośba
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

x...@g...com napisał/wrote dnia/on 2008-05-21 09:27:

> Z góry dziękuje wszystki i przepraszam za zaśmiecanie grup dyskusyjnych

A na ilu grupach jeszcze zamierzasz śmiecić?

ŁK

PIELGRZYMUJMY!!
Pokarmem Jezusa jest bowiem wypełnić wolę Ojca i wykonać Jego dzieło.
"Szpitalny czarodziej z pędzlem" Artysta Maciej Kot
Feministka vs. konserwatywny liberal: Senyszyn i JKM na SGH
zmysł wzroku i problem marnowania pieniędzy