PILNE !!! Radom, Kielce, Kraków - Gdzie kupię w niedzielę soczewki kont. ?

1. Data: 2005-02-12 19:47:00

Temat: PILNE !!! Radom, Kielce, Kraków - Gdzie kupię w niedzielę soczewki kont. ?
Od: "D_J_B_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro wybieram się w góry. Zapomniałem kupić soczewki kontaktowe. Będę
jechał jutro (niedziela) przez te miasta. Gdzie kupię nie zbaczając zbytnio
z drogi, soczewki kontaktowe najlepiej Bausha ? Pozdrawiam

2. Data: 2005-02-12 20:11:46

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zbytnio
> z drogi, soczewki kontaktowe najlepiej Bausha ? Pozdrawiam

Zahacz o jakiś hipermarket - każdym jest optyk czynny w niedzielę.
Kraków - Geant, Carrefour x 2, Tesco x 2, M1, Plaza
Kroofka

cisnienie ?
pytanie do ginekolożki:)
Sposob na golenie
pulsacyjny (?) ból głowy + inne dolegliwości
Dławienie podczas wizyty u dentysty