PILNE !!!! SZYBKA POMOC !

1. Data: 2005-04-06 21:58:15

Temat: PILNE !!!! SZYBKA POMOC !
Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie bede sie streszczac bo zalezy mi na czasie
otoz ja i moja dziewczyna wczoraj (tj. 24h temu) kochalismy sie ...
wszytsko by bylo git tylko ona jest gola pod wzgledem zabezpieczenia
ja natomiat wiadomo zwykla gumka heh ...
problem w tym ze na samym poczatku ingerowalem w nia bez gumki chwile
i mam obawy ze cos moglo wyskoczyc....

jak naskuteczniej i najszybciej zabiec niechcianej ciazy w razie czego ???
Postinor to wiem ale nie zdolamy tego zalatwic na czas....

--
|---------------------------------------------------
------|

2. Data: 2005-04-06 22:06:38

Temat: Re: PILNE !!!! SZYBKA POMOC !
Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratulujemy dojrzałości, odpowiedzialności i inteligencji. Tak trzymać,
macho! Może nawet uda Ci się kiedyś skończyć podstawówkę...

3. Data: 2005-04-06 22:13:19

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za pocieszenie ;)
ale tu nie chodzi o glupote bo w takich chwilach czlowiek nie mysli a
problem powstal
w dodatku nie mialem pojecia ktory to dzien cyklu a okazalo sie ze 11 heh
|---------------------------------------------------
------|
Pozdrawiam !

4. Data: 2005-04-06 22:14:59

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> problem powstal

a może jednak nie powstał?

5. Data: 2005-04-06 22:20:42

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wiesz heh
30 min temu zastosowalismy metode Yuzpe ze zwiekszona dawka przez opoznienie
mysle ze pomoze ale szukam innych sposobow w razie czego heh
w sumie to nie wiem nawet czy jest sie czego obawiac ale wiesz :) nasz
meskosc lubi platac figle ;)

--
|---------------------------------------------------
------|

6. Data: 2005-04-07 06:08:27

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za pocieszenie ;)
> ale tu nie chodzi o glupote

a o co ?? włąsnie takie zachowani nazywa sie głupota a tłumaczenie ze w
takije chcwili sie nie myśli to żadne wytłumaczenie.

bo w takich chwilach czlowiek nie mysli a
> problem powstal
> w dodatku nie mialem pojecia ktory to dzien cyklu a okazalo sie ze 11 heh

widze z ebawi cie ta sytuacja ,zobaczymy z amiesiac jak bedzie płakał i
szykował garnitur do slubu.
nie tylko chodzi o dzien cyklu ale takz eo to ze z członka wydziela
sie płyn nawilżajacy który zawiera plemniki stąd tak dużo dzieci ze
stosunków przerwyanych.
p.

7. Data: 2005-04-07 06:19:34

Od: "Gabriel" <gSP@Mabriel_f@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mysle ze pomoze ale szukam innych sposobow w razie czego heh
> w sumie to nie wiem nawet czy jest sie czego obawiac ale wiesz :) nasz

Lec na pogotowie i dostaniesz postinor i niech dziewczyna łyka jesli nie
chcecie miec bejbika!

8. Data: 2005-04-07 09:43:54

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

Postinor, koszt ok 70 pln.
masz 72 h...

9. Data: 2005-04-07 13:20:39

Od: Koala <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Adrian wrote:
> [...]
>
> jak naskuteczniej i najszybciej zabiec niechcianej ciazy w razie czego ???
> Postinor to wiem ale nie zdolamy tego zalatwic na czas....

Radzę kasrację i sterylizację. Tacy ludzie nie powinni się rozmnażać.
Jeszcze okaże się, że głupota jest dziedziczna i po co tak krzywdzić
dziecko...

10. Data: 2005-04-07 16:21:26

Od: DoubleTwain <d...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak naskuteczniej i najszybciej zabiec niechcianej ciazy w razie czego ???
> Postinor to wiem ale nie zdolamy tego zalatwic na czas....

Nie uważałeś jak robiłeś, to teraz rób jak uważasz.

MSPANC

DT

Zapalenie najądrza - ile czasu ból?
niedorozwój biustu?