problem z gazami

1. Data: 2005-04-07 07:05:49

Temat: problem z gazami
Od: Dorcia <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś ma taki problem i może coś doradzić?
Mianowicie: bardzo często mam problemy z gazami jelitowymi, które
zatrzymują sie w jelitach i nie chcą wyjść.
Dokucza mi to do tego stopnia, że nie mogę się ruszać takie mam kolki,
które chwilami dochodzą do żołądka i wyżej.A nawet jest mi niedobrze.
Piłam już różne herbatki wiatropędne ale to bardzo słabo skutkuje.
Może ktoś mi coś doradzi. Proszę o poważne odpowiedzi.
Pozdrawiam.

--
"Ruch jest przyczyną wszelkiego życia." (Leonardo Da Vinci)

2. Data: 2005-04-07 07:22:54

Temat: Re: problem z gazami
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorcia" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mianowicie: bardzo często mam problemy z gazami jelitowymi, które
> zatrzymują sie w jelitach i nie chcą wyjść.

A probowalas kapsulki Espumisan? Ulge tez moze ci przyniesc Noo-spa
(Galospa-tansza).
Najlepiej by bylo, gdybys przyjrzala sie swojej diecie i skorygowala ja.

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

3. Data: 2005-04-07 08:29:48

Od: Andrzej <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podstawa, to zmienić dietę, być może za dużo w niej pieczywa....
A w ogóle to lewatywka przez tydzień (staraj się wlać co najmniej 1,5
litra wody zakwaszonej sokiem z cytryny lub lepiej octem jabłkowym).

4. Data: 2005-04-07 23:35:53

Od: zawada <zawada@[SPAM].os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej napisał:

> Podstawa, to zmienić dietę, być może za dużo w niej pieczywa....
> A w ogóle to lewatywka przez tydzień (staraj się wlać co najmniej 1,5
> litra wody zakwaszonej sokiem z cytryny lub lepiej octem jabłkowym).
po pierwsze odpowiadamy pod postem, a nie kasujemy go, a
po drugie można też wlać zwykłej wody z dużą łyżką soli.
sól lub ocet musi być po to żeby jelita nie wchłonęły tej wody bo
napijesz się drugą stroną :)

5. Data: 2005-04-08 11:17:44

Od: "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

> po pierwsze odpowiadamy pod postem, a nie kasujemy go, a
> po drugie można też wlać zwykłej wody z dużą łyżką soli.

a po trzecie to uzywamy kodowania ISO-8859-2, a nie UTF-8 tudziez piszemy
bez polskich znakowy co by nie krzaczyc.

medevacs aka starcom
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

6. Data: 2005-04-10 08:41:02

Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

medevacs aka starcom <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> wrote:

> a po trzecie to uzywamy kodowania ISO-8859-2, a nie UTF-8 tudziez
> piszemy bez polskich znakowy co by nie krzaczyc.

Przede wszystkim ustawiamy tak czytnik aby widziec również UTF-8 (co np. w
prawidłowo skonfigurowanym OE osiąga się jednym prostym kliknięciem...)

Pozdrawiam
Rav

7. Data: 2005-04-10 18:04:13

Od: "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

W news:d3aoqf$i3t$1@news.onet.pl Rav napisal(a):
> Przede wszystkim ustawiamy tak czytnik aby widziec również UTF-8 (co np. w
> prawidłowo skonfigurowanym OE osiąga się jednym prostym kliknięciem...)

To mnie oswiec, bo skonfigurowalem sobie OE zgodnie z zaleceniami zawartymi
na bodaj az trzech stronach www o netykiecie, usenecie i min. tez o
czytnikach i jakos mi UTFa nie wyswietla poprawnie.

A swoja droga, skoro piszemy po polsku to uzywamy ISO 8859-2, a UTFa
tolerowac sie nie powinno, no chyba, ze caly swiat zgodnie na UTFa
przechodzi o czym nie slyszalem. Bo przeciez moznaby do czytnikow dorobic
opcje wycinania rowniez delimeterow niezgodnych ze standartem "myslnik
myslnik spacja" i potem mowic "a wlacz sobie taka a taka opcje" a jednak tak
sie nie robi, wiec nie tolerujmy rowniez UTFa. Po cos pewne zasady istnieja.

medevacs aka starcom
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

8. Data: 2005-04-10 19:03:49

Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawartymi na bodaj az trzech stronach www o netykiecie, usenecie i
> min. tez o czytnikach i jakos mi UTFa nie wyswietla poprawnie.

Ostatnio mieliśmy podobna dyskusję na innej grupie i ja wówczas zmieniłem
ustawienia tak, że OE czyta mi UTF-a.

Wchodzisz do:
Narzędzia - Opcje - Czytanie - Ustawienia międzynarodowe
i odznaczasz opcję "Użyj domyślnego kodowania dla wszystkich wiadomości
przychodzących" (odznaczasz czyli WYŁĄCZASZ tę opcję, usuwasz tick przy
tej opcji). Ku mojemu zdziwieniu stwierdziem wówczasm, że istotnie
niektóre instrukcje konfigurowania OE każą tę opcję zaznaczyć - nie wiem
dlaczego.

Pozdrawiam
Rav

9. Data: 2005-04-10 21:03:04

Od: "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

W news:d3btac$tc$1@news.onet.pl Rav napisal(a):
> tej opcji). Ku mojemu zdziwieniu stwierdziem wówczasm, że istotnie
> niektóre instrukcje konfigurowania OE każą tę opcję zaznaczyć - nie wiem
> dlaczego.

Ano wlasnie ja wg tych instrukcji jechalem. Niemniej jednak osobiscie bede
tepil UTFa :P

Dzieki za pomoc :)

medevacs aka starcom
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

10. Data: 2005-04-14 09:58:37

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan

> [...]
> Pozdrawiam.
>
> --
> "Ruch jest przyczyną wszelkiego życia." (Leonardo Da Vinci)

PILNE !!!! SZYBKA POMOC !
Zapalenie najądrza - ile czasu ból?
niedorozwój biustu?
jaskinia solna - opinie