[PILNE] "Zarys parazytologii lekarskiej" - podrecznik !!!

1. Data: 2004-11-22 22:21:38

Temat: [PILNE] "Zarys parazytologii lekarskiej" - podrecznik !!!
Od: YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello!!

czy posiada z Was taki podrecznik - rok wydania min 2001!?moze
ksero!?zaplace za to skserowanie!jesli ktos ma niech sie odezwie!
tylko ze potrzebny mi on jest na srode (24.11.04) !!
to naprawde bardzo pilne!
jestem z Bydgoszczy moze jest ktos z okolicy posiadajacy!
za pomoc z gory dzieki

pozdrawiam!!!

--
------------ YazOO ------------
->yazoo(at)box(dot)net(dot)pl<-

2. Data: 2004-11-23 14:42:21

Od: rooster <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik YazOO napisał:
> [...]
> to naprawde bardzo pilne!
> jestem z Bydgoszczy moze jest ktos z okolicy posiadajacy!

Idz do czytelni AMB i sobie zrob ksero.
Pozdro

--
www.nonisok.pl

3. Data: 2004-11-23 15:44:07

Od: YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

rooster wrote:

> Idz do czytelni AMB i sobie zrob ksero.
> Pozdro

i w tym problem!bo kobieta z biblioteki nie chce wydac ksiazki do ksero!
cos mowi o prawach autorskich!a tej ksiazki juz nigdzie dostac
nie mozna! :(

pozdr

--
------------- YazOO -----------
->yazoo(at)box(dot)net(dot)pl<-

4. Data: 2004-11-23 21:59:13

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "YazOO" <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl> napisał w wiadomości
> i w tym problem!bo kobieta z biblioteki nie chce wydac ksiazki
do ksero!
> cos mowi o prawach autorskich!a tej ksiazki juz nigdzie dostac
> nie mozna! :(

Może tu: http://wysylkowa.pl/ks236387.html

http://www.arkaksiazka.katowice.pl/podreczniki.html

http://regional.allegro.pl/show_item.php?item=353167