PILNIE sałatka

1. Data: 2004-08-21 09:39:14

Temat: PILNIE sałatka
Od: "Kasia C" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobic dobra sałatke z kukurydzy, groszku, ananasa, tuńczyka i... no
własnienie wiem co jeszcze mogło by sie znaleźć pomóżcie

1. Data: 2004-08-21 09:57:03

Temat: Re: PILNIE sałatka
Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia C" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jak zrobic dobra sałatke z kukurydzy, groszku, ananasa, tuńczyka i... no
> własnienie wiem co jeszcze mogło by sie znaleźć pomóżcie

Witam,
groszek jakoś nie bardzo się komponuje z tym co wymieniłaś.
Można troszkę cebuli albo szczypiorku, jajko na twardo,
majonez, żeby zaostrzyć, łyżeczkę dobrej musztardy.
Takie właśnie składniki występują w mojej tuńczykowej :).

Pozdrawiam

Magda

1. Data: 2004-08-21 09:59:02

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zrobic dobra sałatke z kukurydzy, groszku, ananasa, tuńczyka i... no
> własnienie wiem co jeszcze mogło by sie znaleźć pomóżcie

A........ czy może być bez ananasa ? Jeżeli tak, to proszę, oto przepis na
smaczną i szybką sałatkę:
groszek, kukurydza, tuńczyk w sosie własnym, ogórki konserwowe w kostkę ze 3
szt.
Robisz sos z majonezu - 4 łyzki, musztardy -1 łyżka, i ten sos z tuńczyka plus
sól i pieprz do smaku.
Wymieszasz. Dodasz nać pietruszki ( można koperek, ale malutko). Do ozdoby na
wierzch jajo gotowane, przekrojone na cztery ( można dla "kolorku" położyć je
na plastrze pomidora). Smacznego ! :-))) Areta

1. Data: 2004-08-21 10:47:09

Od: "Ewusek" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

ryz, tunczyk, kukurydza, groszek,papryka czerwona, majonez, musztarda,
koperek - wszystko wymieszac

Pozdrawiam,
Ewa

1. Data: 2004-08-21 11:39:15

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia C" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jak zrobic dobra sałatke z kukurydzy, groszku, ananasa, tuńczyka i... no
> własnienie wiem co jeszcze mogło by sie znaleźć pomóżcie

Dla przełamania koloru dodałabym paprykę czerwoną, najlepiej konserwową,
ale teraz jest bardzo soczysta surowa, więc też mogłaby być. Ja zawsze do
sałatki z tuńczykiem dodaję czerwoną paprykę, tak jakoś mi się komponuje
;-).
Ewa

Sałatka
masa grylażowa