POMOCY! Nie moglem NIC powiedziec :(((

1. Data: 2005-10-16 18:19:21

Temat: POMOCY! Nie moglem NIC powiedziec :(((
Od: "Tomasz Dachowicz" <t...@g...plUSUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, pisze do Was bo dzis mialem niezwykla przygode ktora mnie mocno
przestraszyla.
Otoz bylem dzis w kosciele i po wyjsciu z niego i przejsciu kilkuset metrow
dopadly mnie bardzo dziwne objawy. A mianowicie nie moglem wypowiedziec
zadnego logicznego zdania. Mowilem - wydawalo mi sie ze chce cos powiedziec
a w rzeczywistosci wychodzily mi dziwne slowa. Brzmialo to mniej wiecej tak
jakbym mowil od konca, jakies niezrozumiale wyrazy, mimo, ze jak pisze
chcialem mowic "normalnie".

mam lekkie nadcisnienie, 24 lata, przyjmuje lokren po pol tabletki dziennie
ale ostatnio mi sie skonczyl i przyjmowalem dosc nieregularnie. Wyszedlem z
cieplej kaplicy na zimne powietrze. Czy to moglo byc przyczyna?

Jutro chcialbym cos zrobic w tej sprawie, ale prosze o jakies sugestie: co
to moze byc? i gdzie sie z tym udac? i czy to moze byc cos powaznego w moim
wieku?? Pracuje w dosc stresujacych warunkach... to chyba tyle co moge o
sobie powiedziec.

Aha, trwalo to wszystko kilka minut, pozniej stopniowo wszystko wrocilo do
normy

pozdrawiam
Tomasz Dachowicz

2. Data: 2005-10-16 18:39:32

Temat: Re: POMOCY! Nie moglem NIC powiedziec :(((
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

(w nowej ortografii)
> .............przyjmuje lokren
NIe jestem lekażem , nie wiem co to jest.

> .... nie moglem wypowiedziec
> zadnego logicznego zdania. ........wychodzily mi dziwne slowa.
> Brzmialo to mniej wiecej tak
> jakbym mowil od konca, jakies niezrozumiale wyrazy, mimo, ze jak pisze
> chcialem mowic "normalnie".
Czy to nie był malutki wylew?
Wygląda na to jak by na moment, z jakihś pszyczyn,
wyłączył się kawałek muzgu kierujący wypoiadaniem słuw lub/i nażądami mowy.
Bo z tego co piszesz potrafiłeś sformułować myśl,
jedynie nie mogłeś jej wypowiedzieć.

NIe wiem jak działa wymieniony pszez ciebie lek,
nie wiem czy podobne objawy nie mogą nastąpić po narkotykah,
lub po ih odstawieniu.

2. NIe podpisuj się imieniem i nazwiskiem, to brak pszestszegania podstawowyh
zasad bezpieczeństwa pszy kożystaniu z internetu.

3. Data: 2005-10-16 18:46:56

Temat: Re: [NTG] POMOCY! Nie moglem NIC powiedziec :(((
Od: pslovik1 <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, tak poza tematem medycznym. Moze zostales opetany? ;) Ludzie
opetani potrafia rozmawiac w roznych jezykach nawet ich nieznajac, a tym
bardziej nigdy o nich nie slyszac.

4. Data: 2005-10-16 18:53:14

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:5af6.00000c8a.43529e64@newsgate.onet.pl...

> NIe jestem lekażem , nie wiem co to jest.

lekarz musi zdac mature zanim skonczy studia, wiec z twoja znajomoscia
ortografii...

> Czy to nie był malutki wylew?
> Wygląda na to jak by na moment, z jakihś przyczyn,
> wyłączył się kawałek mózgu kierujący wypoiadaniem słów lub/i narządami
mowy.
> Bo z tego co piszesz potrafiłeś sformułować myśl,
> jedynie nie mogłeś jej wypowiedzieć.

hmmm, kiedy ci sie wylaczyl kawalek kierujacy spojnoscia wypowiedzi i
ortografia?

> NIe wiem jak działa wymieniony pszez ciebie lek,
> nie wiem czy podobne objawy nie mogą nastąpić po narkotykah,
> lub po ih odstawieniu.

w google wszystko znajdziesz o tym leku, leniu smierdzacy!

> 2. NIe podpisuj się imieniem i nazwiskiem, to brak pszestrzegania
podstawowyh
> zasad bezpieczeństwa przy korzystaniu z internetu.

nie jednemu psu burek :-)

--
pozdro
ape

5. Data: 2005-10-16 18:58:43

Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka napisał(a):
> 2. NIe podpisuj się imieniem i nazwiskiem, to brak pszestszegania podstawowyh
> zasad bezpieczeństwa pszy kożystaniu z internetu.

Że co? A ta informacja skąd?

--
[ Mateusz 'Mati' Papiernik, Maticomp Webdesign ]
[ http://www.maticomp.net II m...@m...net ]

6. Data: 2005-10-16 18:59:39

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Oct 2005 20:39:32 +0200, "stokrotka" <o...@a...pl>
wrote:

>2. NIe podpisuj się imieniem i nazwiskiem, to brak pszestszegania podstawowyh
>zasad bezpieczeństwa pszy kożystaniu z internetu

Brakiem przestrzegania podstawowych zasad bezpieczeństwa jest słuchanie
twoich pseudomedycznych porad paranoidalnej hipochondryczki
Stokroto
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

7. Data: 2005-10-16 19:14:18

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Dachowicz napisał(a):
> Otoz bylem dzis w kosciele

Nie chodź tam więcej. Masz teraz dowód, że poprzewracało Ci się w głowie
od tego :)

--
best regards,
scream (at)w.pl

8. Data: 2005-10-16 19:57:30

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harry Haller" <b...@h...com.wytnij>
napisał w wiadomości news:2k85l1lfr8h4329a8kbd6s0vafge94apjr@4ax.com...

> Brakiem przestrzegania podstawowych zasad bezpieczeństwa jest
słuchanie
> twoich pseudomedycznych porad paranoidalnej hipochondryczki
> Stokroto

rotfl

--
pozdro
ape

9. Data: 2005-10-16 20:00:07

Od: sl <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

scream wrote:

> Nie chodź tam więcej. Masz teraz dowód, że poprzewracało Ci się w głowie
> od tego :)

To fakt, bylem tam pare razy, nudy straszne, zimno, no i ci starzy
kawalerowie z modulowanym glosikiem w fikusnych sukienkach, robiacy za
wodzirejow.Koszmar.

--
O!Laska lekarzem?
Tak daleko zaszla nauka?

10. Data: 2005-10-16 20:13:19

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sl" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

> To fakt, bylem tam pare razy, nudy straszne, zimno, no i ci starzy
> kawalerowie z modulowanym glosikiem w fikusnych sukienkach, robiacy za
> wodzirejow.Koszmar.

A trzeba było klękać? Bo ja byłem kiedyś w takim co trzeba było. Ale ktoś
powiedział "idzcie w pokoju.." to poszedłem

Seco

Nomenklatura binominalna czarciego ziela
Stłuczone kolano - pytanie
Co z tymi macierzystymi?
Postinor duo a odstawienie harmonetu
wynik badania krwi