POMOCY !!! co z moim nadgarstkiem ?

1. Data: 2004-07-06 11:53:29

Temat: POMOCY !!! co z moim nadgarstkiem ?
Od: WITUX <w...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

witam
Mialem zwichniecie okołoksiężycowe z przemieszczeniem czesci obwodowej
nadgarstka w stronę grzbietową, w szpitalu miałem operacje i zastosowali
stabilizacje drutem K oraz gips na 4 tyg.
Problem tkwi w tym ze wczoraj sciągneli mi gips i wyciąkneli druta , a
ja ręką nie moge zgiąć do wewnątrz(tylko pare milimetrów) dalej jak chce
zgiąć to czuje blokade coś jakby mi kość od strony zew. chciała na
wierzch wyjsc. Czy cos jest nie tak ? Czy moze to normalny objaw po
sciagnieciu gipsu i druta i trzeba to powoli rozruszac ?? A może cos sie
zrosło i sie nie zgina ? Miałem robine RTG przed zdjeciem gipsu i druta
i wszystko OK, ale sie nie pokoje :(

\dzieki z góry\
-=WiTUX=-

2. Data: 2004-07-06 12:14:27

Temat: Re: POMOCY !!! co z moim nadgarstkiem ?
Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja po ściągnieciu gipsu z nadgarstka miałam dokładnie takie samo uczucie.
Przeszło po rozruszaniu i rozćwiczeniu reki, stopniowo i nie od razu. Teraz
mam jedynie ograniczona ruchomość.

Pzdr,
M. - nie lekarz

P.S. Nie wiem, czy to co przydarzyło się mnie, a teraz Tobie jest objawem
prawidłowym.

3. Data: 2004-07-06 12:14:42

Od: WITUX <w...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz mam jedynie ograniczona ruchomość.
a w jakim czasie rozćwiczyłes reke i czy ta ograniczona ruchomosc juz
bedzie do konca ??
-=WiTUX=-

4. Data: 2004-07-07 12:08:29

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedz brzmi:
ortopeda + prawdopodobnie nastepne RTG i jezeli wszystko dobrze to
rehabilitacja...

Pozdrawiam,
tmark

torebka stawowa