POMOCY_polskie specjały dla obcokrajowców

1. Data: 2004-01-20 10:57:19

Temat: Re: POMOCY_polskie specjały dla obcokrajowców
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:buitjr$4sk$1@atlantis.news.tpi.pl...

wedlowski jest raczej dekoracyjny, raczej bym kupila ze

> Słodki syf. Nie ma już prawdziwego torcika.
> :-(

Cholerka, a ja myślałam, że to mnie się smak popsuł.
Kupiłam ostatnio i prawie się rozpłakałam, że nie smakuje już jak kiedyś
:((((

pozdrawiam, misiczka

--
Kobieta chętnie odmawia mężowi spełnienia obowiązku małżeńskiego,
spełnia go jednak w stosunku do kochanka,

1. Data: 2004-01-20 10:57:53

Od: "marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za wszystkie sugestie, jak wam jeszcze coś przyjdzie do głowy,
piszcie

> warszawiak ;-)
> i nie wiesz o regionalnej specjalności nr1 ?
> no jasne, że flaczki (najlepiej z Czerniakowa ;-) )

mieszkam bardzo niedaleko ;-)
ale obawiam się że mnie celnicy nie wpuszczą
ze względu na wymogiu fitosanitarne :}
austricy są dla polaków średnio uprzejmi,
sam miałem się okazję przekonać - jechaliśmy do włoch
i wypakowywaliśmy cały samochód zimą na granicy (kombi
plus cztrey osoby) bo im się coś nie spodobało.

1. Data: 2004-01-20 11:36:08

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <buj27t$pk2$1@news.onet.pl>,
"misiczka" <U...@w...pl> wrote:

> Cholerka, a ja myślałam, że to mnie się smak popsuł.
> Kupiłam ostatnio i prawie się rozpłakałam, że nie smakuje już jak kiedyś
> :((((

Ja natomiast kupiłem niedawno czekoladę mleczną Wedla i byłem mile
zdziwiony, ajk się poprawiła. Smakuje prawie jak prawdziwa, dobra
czekolada.

Co do torciku -- lepiej zrobić samemu wafle przkladane kajmakiem.

Władysław

1. Data: 2004-01-20 12:18:20

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:buj1nb$k0f$1@news.onet.pl, marcin wystukał(a):

> ale obawiam się że mnie celnicy nie wpuszczą
> ze względu na wymogiu fitosanitarne :}
to flaczki w słoiczku czy zapuszkowane - sprawdzone mam Zamojskie
(takie w puszcze wyglądającej jak beczułka)

gdaMa (Magda)

1. Data: 2004-01-20 12:47:34

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gorzką żołądkową lub Soplicę Gorzką + sok z czarnej porzeczki
Flaczki (opisałam w innym poście)
smalec
ogórki kiszone
biała kiełbasa (można upiec i przechować zawekowane w smalcu:-))
krówki z Milanówka
raczki, kukułki i inne typowo polskie cukiereczki
grzybki marynowane
sucha krakowska, jałowcowa, myśliwska

kiełbasy i inne produkty można kupić opakowne szczelnie (vaacum, weki,
puszki) i wtedy nie powinno być problemu z przewozem przez granicę pod
warunkiem, że nie będa to ilości hurtowe sugerujące, że na handel -
sprawdzone na granicy szwedzkiej

gdaMa (Magda)

1. Data: 2004-01-20 12:53:55

Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to flaczki w słoiczku czy zapuszkowane - sprawdzone mam Zamojskie
> (takie w puszcze wyglądającej jak beczułka)

zamojskie są mniej czerwone (chodzi o barwę) oraz nie posiadają pewnego
niepowtarzalnego knajpianego zapachu

1. Data: 2004-01-20 14:23:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jan 2004 11:57:53 +0100, "marcin" <m...@o...pl>
wrote:

>Dzieki za wszystkie sugestie, jak wam jeszcze co? przyjdzie do g?owy,
>piszcie

>mieszkam bardzo niedaleko ;-)
>ale obawiam si? ?e mnie celnicy nie wpuszcz?
>ze wzgl?du na wymogiu fitosanitarne :}
>austricy s? dla polaków ?rednio uprzejmi,
>sam mia?em si? okazj? przekona? - jechali?my do w?och
>i wypakowywali?my ca?y samochód zim? na granicy (kombi
>plus cztrey osoby) bo im si? co? nie spodoba?o.

widocznie wygladasz podejrzanie ;) - ja flaki woze przez granice
caly czas....

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-20 14:29:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ja natomiast kupi?em niedawno czekolad? mleczn? Wedla i by?em mile
>zdziwiony, ajk si? poprawi?a. Smakuje prawie jak prawdziwa, dobra
>czekolada.
>
>Co do torciku -- lepiej zrobi? samemu wafle przkladane kajmakiem.
>
>W?adys?aw

a ja pomylkowo kupilam czekolade Wawela - nie zauwazylam jaka
kupowalam (bylam w towarzystwie co tez czekolady chcialo kupowac
i jakos tak nie patrzylam co biore) - swinstwo okropne, nawet do
zadnej polewy bez uszlachetnienia tego nie dodam :(

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-20 14:36:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jan 2004 13:47:34 +0100, "gdaMa"
<g...@w...wp.pl> wrote:

> [...]
>puszki) i wtedy nie powinno być problemu z przewozem przez granicę pod
>warunkiem, że nie będa to ilości hurtowe sugerujące, że na handel -

grzybki marynwane bardzo dobre niedawno jadlam (pardon, pozarlam)
wloskie. wiec jak grzybki to raczej jako maly akcent ;))

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-20 14:51:19

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze słodyczy najlepsze są śledzie.
> pozdr. Jerzy

I seta ;-)

Bozenka z Wilna :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

sałatka
Schab pieczony z rękawa
Problem. Chleb z maszyny
Jaki ser do oponek? - Prosba
Czy pamiętacie taki odcinek Makłowicza.....?