PORADY...

1. Data: 2010-01-04 05:26:10

Temat: PORADY...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

... MAŁŻEŃSKIE - OCZYWIZDA !!!

Jeżeli mąż cię zdradza - znajdź chwilę kiedy śpi z otwartymi ustami,
tedy kucnowszy nad nimi nasikaj mu do nich. Nigdy więcej korzenia nie będzie
zapuszczał twoim rywalkom.
Jeżeli nie jesteś pewna czy mąż ciebie kocha, lub chcesz, aby kawaler
jaki albo inny wolnego stanu małżeńskiego pokochał cię, tedy weź butelkę
wina ulej z niej trochę, a dolej swojego moczu do niej. Sposób to
niezawodny.

Porady zawzięte z życia - sposób z winem zastosowano do mnie. Aliści
podziałał na ową wdowę, która mi go zaaplikowała - gdy zobaczyła mnie z
synami na trzeci dzień osiwiała walnie, nie wiedziała wcześniej, iż mam
Marudy dwie za sobą i to z progeniturą. Kobieta to była stanu gminnego,
przaśna jak rzepa...

2. Data: 2010-01-05 06:51:12

Temat: Re: PORADY...
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Sty, 06:26, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> zapuszcza twoim rywalkom.
>     Je eli nie jeste pewna czy m ciebie kocha, lub chcesz, aby kawaler
> jaki albo inny wolnego stanu ma e skiego pokocha ci , tedy we butelk
> wina ulej z niej troch , a dolej swojego moczu do niej. Spos b to
> niezawodny.
>
>     Porady zawzi te z ycia - spos b z winem zastosowano do mnie. Ali ci
> podzia a na ow wdow , kt ra mi go zaaplikowa a - gdy zobaczy a mnie z
> synami na trzeci dzie osiwia a walnie, nie wiedzia a wcze niej, i mam
> Marudy dwie za sob i to z progenitur . Kobieta to by a stanu gminnego,

jak chodzi o szczanie to, kto to wie,
ale pewne jest ze do lba, to masz nasrane

3. Data: 2010-01-05 10:36:10

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
n.googlegroups.com...
> [...]
> prza na jak rzepa...

jak chodzi o szczanie to, kto to wie,
ale pewne jest ze do lba, to masz nasrane

He..he, te sposoby to babskie, najprawdziwsze pod sloncem.

Zwariować można z tymi kobietami, jak się mówi że jest piękna, to uważa siebie za potwora, jak się mówi że jest potwór, to myśli że piękna.;))))
Re: Top Hits 01/2009 psp
WSPOMINKI...
NIE...
Prywatna refleksja...czy trafna... ?