PRODIŻ

1. Data: 2002-09-09 10:13:10

Temat: PRODIŻ
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Poszukiwałam prodiża...i jedyne co znalazłam to jakaś skamieniałość -
model jakiego
używała moja mama jakieś 25 lat temu! Produkuje to PROMET.
Czy ktoś z grupowiczów ma lub orientuje się...czy jakaś inna firma robi
jeszcze prodiże?
Czy produkt PROMETU jest jedynym na rynku?
A może zdecydować się na kombiwar....droższy ale może bardziej
przydatny?

Pozdrawiam,
Mich'ata

1. Data: 2002-09-09 10:18:34

Temat: Re: PRODIŻ
Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeszcze prodiże?
> Czy produkt PROMETU jest jedynym na rynku?
> A może zdecydować się na kombiwar....droższy ale może bardziej

Mam od kilku dni w domuku nowiutki prodiż, który dostałąm. Nie zdjążyłam go
jeszcze wyprubować, więc nie mogę powiedzieć czy jest dobry czy nie.
Natomiast mogę sprawdzić firmę produkującą jak tylko wrócę do domku.

pozdrawiam,
Aseti

1. Data: 2002-09-09 10:35:59

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aseti wrote:

> [...]
> jeszcze wyprubować, więc nie mogę powiedzieć czy jest dobry czy nie.
> Natomiast mogę sprawdzić firmę produkującą jak tylko wrócę do domku.

Teraz mnie olśniło...to może być firma PROMUT.
Byłam w takim szoku, że nie wiem czy dokładnie zapamiętałam.
Jeżeli ten prodiż jest z okrągły, z wyglądu aluminiowy, z szybką okrągłą z
góry,
czarnymi -plastikowymi uchwytami, ....no taki jak jedno pokolenie temu:)
to pewnie taki sam.

Mich'ata

1. Data: 2002-09-09 10:58:01

Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> góry,
> czarnymi -plastikowymi uchwytami, ....no taki jak jedno pokolenie temu:)

Dokładnie tak wygląda. Okrągły, aluminiowy, z szybką i czarnymi rączkami.
Ma jeszcze jeden fajny bajer. Nie tylko przykrywa ma spiralę grzejącą, ale
także podstawka, na której stawia się prodiż , co pozwala na równomierne
pieczenie.

p.s. Nazwa też brzmi znajomo, więc prawdopodobnie, to ta sama firma.

Pozdrawiam
Aseti

1. Data: 2002-09-10 18:18:25

Od: "Ann" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aseti" <a...@h...pl> wrote in message news:alhuu7$mim$1@news.tpi.pl...
> [...]
> także podstawka, na której stawia się prodiż , co pozwala na równomierne

z tym wygladem jak 20 lat temu to macie racje,
ja mam prodiz mojej Mamy, ktorego ona nie uzywala juz ponad 15 lat a teraz
dala mi, poniewaz wynajelam sobie chate z sepsutym piekarnikiem w kuchence
prodiz jest super i duzy plus dla mojej Mamy, ze nie wyrzucila swojego
prodiza,
pozdrowka
Ann

wiercenie otworów w betonie
HILFE!
Kuchnia + panele
Blacha zamiast kafelków w kuchni... ?
kuch mikrofalowa whirpool 132 nie wylacza sie?