PROSZE O POMOC

1. Data: 2003-05-21 14:03:27

Temat: PROSZE O POMOC
Od: "Noras" <n...@p...wpk.p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosilbym bardzo o pomoc.

Jestem teraz w Wielkiej Brytanii i dlatego zadaje pytanie na grupie.

Jakies dwa miesiace temu mialem grype. leczylem ja panadolem, bralem tez
troche polopiryny, niezbyt duze
dawki, nie sadze, zebym przedawkowal.
Niestety w czasie tego wszystkiego mialem urodziny i troche popilismy
tequilli, jakies 0.25 na glowe.
tydzien po tym zauwazylem, ze mnie zaczyna uwierac watroba. Martwilem sie
tym strasznie, pewnej nocy nawet zaczely mi sie miesnie trzasc, tak, ze spac
nie moglem. Uznalem, ze koniec zabawy i pojechalem do Polski. Tam zrobili mi
badania Alat i Aspaty, morfologie, i hormon Ft3. Wszystko bylo ok. Na usg,
watroba byla lekko powiekszona (4cm), na drugim usg lekko sie zmniejszyla.
Caly czas nie jem surowych rzeczy, tylko gotowane i nie jem ciezko strawnych
rzeczy. Teraz musialem wrocic do GB, zeby zakonczyc semestr. I cos jest nie
tak z moimi oczami. Stosowalem juz Dicortineff w Polsce, a teraz tutaj inny
antybiotym Chloramphenicol. Niestety nic nie pomaga. CHyba sprobuje jeszcze
Opticrom, lek przeciwalergiczny na oczy. Oczy sa zaczerwienione, pieka i
bola przy patrzeniu na swiatlo, ale nie lzawia.
Nawet jak przez tydzien nie stosowalem niczego, bylo tak samo.
Do czego zmierzam. Czasami czuje bol troche ponizej mostka, i czasami po
prawej stronie na dole. I zastanawiam sie, czy zapalenie oczu nie moze byc
wynikiem jakiegos schorzenia przewodu pokarmowego.
Bol brzucha nie jest jakis bardzo ostry i po kilkunastu minutach przechodzi,
ale zdarza sie niestety dosc czesto.
Zastanawiam sie, czy wracac do Polski jak najszybciej sie da, czy nie robic
paniki.

Prosze lekarza o jakas pomoc ........

Dziekuje, Tomasz

2. Data: 2003-05-21 17:45:06

Temat: Re: PROSZE O POMOC
Od: "ulast" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Noras" <n...@p...wpk.p.lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
przechodzi,
> ale zdarza sie niestety dosc czesto.
> Zastanawiam sie, czy wracac do Polski jak najszybciej sie da, czy nie

Witaj!
Spotkalam sie z podobnymi objawami przy HCV...
kolezanka uskarzala sie wlasnie n
ready (posting ok).
pg0).mpg7ÁoƋ’Źˇ6Âa(˘’P!ÂË6Ăőôó5PŽqn6Ď,Ţ6’
PĄ"6Bo4ȀŮĺÇż6Bo4ȀQ5×Ŕ6>Á€ 5ŮŕŁ6Ăp

3. Data: 2003-05-21 18:57:13

Od: "Noras" <n...@p...wpk.p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm, no niestety cos Twoj post nie odczytal mi sie do konca i nie moglem go
do konca przeczytac.
W zasadzie to nie wiem, gdzie moglbym sie zarazic HCV. Na WZW B jestem
zaszczepiony. A W lipcu ubieglego roku oddawalem krew honorowo, wiec mysle,
ze jakby wykryli HCV to by mnie poinformowali, bo przeciez testuja wszystkie
preparaty. Zreszta to byl juz ktorys raz z kolei.
Nie bardzo wiem, gdzie moglbym sie zakazic HCV. Co prawda bylem u dentysty
jakies 6 tygodni przed tym wszystkim (ale byly to plytkie wiercenia, bez
krwi), ale nie chcialbym wpadac w czarnowidztwo, bo zeby zrobic dokladne
badania musze wracac do Polski. A poza tym jak juz napisalem mialem robiona
pelna morfologie i wszystko bylo OK, poziomy bialych krwinek, limfocytow,
etc. A OB 4mm/h wiec dosc niskie. Bialko C-reaktywne ujemne. Nie wiem, czy
to wyklucza stany zapalne, ale sadze, ze chyba nie ma co az tak panikowac.

Czy kto jeszcze moglby sie do tego ustosunkowac ??

Pozdrawiam, Tomek

4. Data: 2003-05-21 20:04:43

Od: "ulast" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to wyklucza stany zapalne, ale sadze, ze chyba nie ma co az tak panikowac.
>
> Czy kto jeszcze moglby sie do tego ustosunkowac ??

Dopiero teraz zauwazylam ze nie ma mojego posta..
Opisalam tylko objawy...jakie miala kolezanka .
Chodzilo mi wlasnie o oczy.
Wirusa HCV nie wykryjesz przy badaniu morfologii!
Szczepienie na B nie chroni przed C, na C nie ma szczepionki.
Zainfekowac mozna sie u dentysty, nie musi byc widoczna krew.
Krew oddawales w zeszlym roku i z pewnoscia przebadano ja w kierunku hcv.

poczytaj
http://republika.pl/prometeusze/hcv.html

http://www.hcv.pl/artykul.php?kat=3&dzial=Przebieg%2
0choroby&id=32

Po prostu napisales o dziwnych objawach: oczy i bole w okolicy watroby.
Przypomniala mi sie znajoma i dlatego odpisalam na Twoj post.
Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

5. Data: 2003-05-21 21:47:09

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy

Stany zapalne spojowek idace w parze z HCV byly opisywane w literaturze -
niestety nie pamietam kiedy i gdzie to czytalem;-(((

casus
spec. ch. oczu

6. Data: 2003-05-21 22:30:01

Od: "Noras" <n...@p...wpk.p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widze, ze jest tu specjalista chorob oczu.
Chcialem sie wiec zapytac, co to moze byc, czy to jest zapalenie spojowek,
czy moze to byc np. zapalenie teczowki spowodowane stanami zapalnymi gdzies
indziej ??
Troche do zapalenia spojowek nie pasuje brak lzawienia i ropy, a do
zapalenia teczowki to, ze dwoje oczu jest w tym samym stopniu zaatakowane,
zrenice zwezaja sie na swiatlo, i rozszerzaja przy ciemnosci, nie mam
szczegolnych problemow z widzeniem, tylko oczy mnie pieka. Acha, i chcialem
jeszcze napisac, ze optyk (tutaj optyk wykonuje badanie cisnienia w galce
ocznej, i tym podobne) widzial moje oczy i nic nie zauwazyl, no i lekarz
powiedzial, ze to zapalenie spojowek (ale to tzw. GP, czyli lekarz
rodzinny).
Mam nadzieje, ze w najgorszym wypadku to alergia, a nie HCV..

Dzieki za odpowiedz, Tomek

7. Data: 2003-05-21 23:46:09

Od: "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador Noras escribió:

> Jestem teraz w Wielkiej Brytanii i dlatego zadaje pytanie na grupie.

> Zastanawiam sie, czy wracac do Polski jak najszybciej sie da, czy nie
> robic paniki.

Jeśli dobrze pamiętam, w Wielkiej Brytanii służba zdrowia w dużym zakresie
jest darmowa. Znajomy leczył się tam będąc półlegalnie i nie zapłacił ni
pensa. Wartałoby to sprawdzić.

Rafalski

8. Data: 2003-05-22 16:21:21

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodzinny).
> Mam nadzieje, ze w najgorszym wypadku to alergia, a nie HCV..

Ale mnie jest naprawde trudno odpowiedziec na te pytania bez zbadania.
Oczywiscie sa zapalanie spojowek bez wydzieliny ropnej i nadmiernego
lzawienia.
Jesli podejrzewasz zapalenie alergiczne.....to niby tez nie pasuje, bo
powinny oczka troche lzawic.
Moze masz wysuszone - wiec wtedy sztuczne lzy...ale to jest wszystko
gdybanie.
Proponuje konsultacje specjalisty.

pozdrawiam

casus

9. Data: 2003-05-22 22:42:48

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 May 2003 01:46:09 +0200, Rafalski wrote:

> Jeśli dobrze pamiętam, w Wielkiej Brytanii służba zdrowia w dużym zakresie
> jest darmowa. Znajomy leczył się tam będąc półlegalnie i nie zapłacił ni
> pensa. Wartałoby to sprawdzić.

Jasne, że tak.
Problem w tym, że dostępność do świadczeń specjalistycznych jest tam -
śmiem twierdzić na podstawie obserwacji kolegów lekarzy (ja sam nie
miałem tam styczności z służbą zdrowia) ZNACZNIE GORSZA, niż w Polsce.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

10. Data: 2003-05-23 09:38:33

Od: "ulast" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...wytnij.onet.pl> napisał w
wiadomości news:1adn5747d35oh$.ws6vgqcdtiob.dlg@40tude.net...

> [...]
> śmiem twierdzić na podstawie obserwacji kolegów lekarzy (ja sam nie
> miałem tam styczności z służbą zdrowia) ZNACZNIE GORSZA, niż w Polsce.

Przyjaciolka mieszkajaca w Londynie od 8 lat, bardzo sobie chwalila sluzbe
zdrowia.
Mowila, ze do domu przychodza jej wezwania np. do ginekologa lub
stomatologa. Jesli zapomni stawic sie na czas...na kontrolne badania. etc.
Nie wiem jak to jest w rzeczywistosci.

Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

czy mogę oddać krew jeżeli zarazili mnie gronkowcem złocistym?
DNA MOCZOWA
Poped plciowy u 30-latka
migrena podstawna - nudności
leczenie kanalowe -pyt