PROSZĘ O POMOC!!!

1. Data: 2003-10-09 13:26:36

Temat: PROSZĘ O POMOC!!!
Od: "zytaa" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój chłopak jest w bardzo złym stanie psychicznym. Cały czas mówi, że się
zabije. Ogólnie nasza sytuacja nie jest wesoła. Cały czas go pilnuję i staram
się z nim jak najwięcej rozmawiać ale mamy tyle problemów że nie wiem czy uda
mi się samej mu pomóc. Chcęrazem z nim iść do lekarza.On się zgodził. Czy ktoś
w okolicach Kłodzka na Dolnym Śląsku zna jakiegoś dobrego lekarza?? proszę
pomóżcie. Z góry dziękuję

1. Data: 2003-10-10 08:41:45

Temat: Re: PROSZĘ O POMOC!!!
Od: Marsel <marselon@p_zcta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zytaa, <7...@n...onet.pl>
> Mój chłopak jest w bardzo złym stanie psychicznym.
[...]
> w okolicach Kłodzka na Dolnym Śląsku zna jakiegoś dobrego lekarza?? proszę
> pomóżcie. Z góry dziękuję

Czy ktos Ci odpowiedzial juz?

1. Data: 2003-10-16 12:53:03

Od: "zytaa" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie nikt mi nie odpowiedział niestety

1. Data: 2003-10-16 16:21:46

Od: Marsel <m...@...czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zytaa, <7...@n...onet.pl>
> nie nikt mi nie odpowiedział niestety

Nie jestem niestety(?) z Klodzka ani okolic, wiec sie nie orientuje
w tamtejszych... ale mysle, ze nawet przecietny lekarz moze byc
bardziej pomocny niz Ty.. nie mowie, ze Ty sie do niczego nie
przydasz, ale Twoje mozliwosci pomocy moga byc mocno ograniczone..
tu - niewystarczajace.
Mylse, ze wystarczy zglosic sie do takiego lekarza, o którym nie
wiesz, ze jest zly.. do lekarza psychiatry, od razu powiedzmy. Bez
skierowania, za free (wymagana rejestraca i jakas odstanie w jakiejs
kolejeczce czesto), w dowolnym osrodku zdrowie (jesli jakis tam
psychiatra jest, a przewaznie jest) lub prywatnie (bez kolejek i
formalnosci ale z gotówka (50-100pln).
A dalej... to juz zalezy co lekarz powie.
... ale mysle, ze mozesz byc jeszcze pomocna chlopakowi

Żadanie kobiet
Proszę o radę- to bardzo ważne !!!!!
"Żem", "żeśmy" - przepisana lekcja gramatyki :D
ADHD - pomocy!
problemy szkolne