PROSZĘ O POMOC - dla dziadka - "kamica"

1. Data: 2003-12-29 19:11:34

Temat: PROSZĘ O POMOC - dla dziadka - "kamica"
Od: "Dart" <D...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam gorącą prośbę, czt jest w stanie ktoś mi pomóc?
Chodzi o mojego dziadka.

Czy są jeszcze możliwości leczenia "kamicy woreczka żółciowego"?
Dziadek ma 82 lata.
Ma kamień o wielkości 3cm.
8 lat temu miał zakładane 4 (cztery) bypasy, ostra niewydolność serca,
wahające ciśnienie
od 80/40 do 120/70. Jak można pomóc, co można jeszcze zrobić?

Dziękuję z góry za pomoc.

2. Data: 2003-12-30 07:37:38

Temat: Re: PROSZĘ O POMOC - dla dziadka - "kamica"
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dart" <D...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wahające ciśnienie
> od 80/40 do 120/70. Jak można pomóc, co można jeszcze zrobić?

Polecam:
G.P. Małachow - "Oczyszczanie ogranizmu i zdrowe odżywianie" oraz
"Wzmacnianie zdrowia w późniejszym wieku".
Kamienie żółciowe mogą wychodzić z organizmu, tylko należy je odpowiednio
"zmiękczyć" odpowiednimi zabiegami.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Chcę dzidziusia - proszę o rady