PRZED CHWILA...

1. Data: 2008-09-30 15:53:49

Temat: PRZED CHWILA...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usłyszałem, ze kobieta tylko przez chwilę jest człowiekiem - w trakcie
stosunku - wtedy Pan Bóg daje jej duszę, a mężczyzna członek...

2. Data: 2008-09-30 15:59:07

Temat: Re: PRZED CHWILA...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Usłyszałem, ze kobieta tylko przez chwilę jest człowiekiem - w
> trakcie stosunku - wtedy Pan Bóg daje jej duszę, a mężczyzna
> członek...

W Radiu M.? :P
Podbijaj sobie bębenek, podbijaj... :)

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2008-09-30 16:17:53

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Wrz, 17:53, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Usłyszałem, ze kobieta tylko przez chwilę jest człowiekiem - w trakcie
> stosunku - wtedy Pan Bóg daje jej duszę, a mężczyzna członek...

Srawi jak Srylla nie chce twojego fiuto-boga to nie pozostaje ci nic
wiecej jak jeczec o kawalek du.y w necie. Tudziez sciskanie kuski przy
jpeg!

J-23 Flegiell von Trop

PS. ostatnio widuje sie Srawiego jezdzacego po Niporecie na rowerze
model "damka"; a bylo to tak: stary XXXL-ki pojechal w delegacje
konferowac z mloda asystentka, XXX... zaprosila Srawiego do siebie na
suta kolacje przy swiecach, kiedy juz sobie pojedli i popili, XXX...
stwierdzila ze jest jej goraco, i zaczela po kolei zdejmowac z siebie
odzienie, kiedy juz byla calkiem nagusienka, to wyciaga swe glodne
drzace ramiona w strone Srawiego, i tako rzecze: a teraz moj
najdrozszy wez to czego najbardziej pragniesz - no i Srawi wzial
rower........!!!!???

4. Data: 2008-09-30 16:19:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> W Radiu M.? :P
> Podbijaj sobie bębenek, podbijaj... :)

W telewizorni...

5. Data: 2008-09-30 19:03:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Sep 2008 09:17:53 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> [...]
> drzace ramiona w strone Srawiego, i tako rzecze: a teraz moj
> najdrozszy wez to czego najbardziej pragniesz - no i Srawi wzial

Tobie już całkowicie odbiło - ja to robię PRZED kolacją, dupku :-)

6. Data: 2008-09-30 20:36:30

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Wrz, 21:03, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Tobie już całkowicie odbiło - ja to robię PRZED kolacją, dupku :-)

Co wdziek i bezpretensjonalnosc!

7. Data: 2008-09-30 23:07:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
c.googlegroups.com...

A ja jeżdżę nie damką, a "męką"...

8. Data: 2008-10-01 07:52:27

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Paź, 01:07, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

c.googlegroups.com...

> A ja jeżdżę nie damką, a "męką"...

Znaczy sie, wieczor pelen byl wznioslych uniesien!

9. Data: 2008-10-01 08:29:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
f.googlegroups.com...
On 1 Paź, 01:07, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

c.googlegroups.com...

> A ja jeżdżę nie damką, a "męką"...

Znaczy sie, wieczor pelen byl wznioslych uniesien!

Wałkowałem Klotza! I wylazł.

10. Data: 2008-10-01 10:50:44

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Paź, 10:29, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

f.googlegroups.com...

sc.googlegroups.com...

> Znaczy sie, wieczor pelen byl wznioslych uniesien!
>
> Wałkowałem Klotza! I wylazł.

I to jest ta "meka" panska. Proponuje lagodne srodki przeczyszczajace.

Szkola dawniej i dzis
o Wałęsie w pisiorskich mediach, iluzji i dupie
Re: dziwny problem
Od wczoraj 278...
Kulisy psphome