Rzucam rękawice II

1. Data: 2008-09-30 22:00:24

Temat: Rzucam rękawice II
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cytat Steinbecka:
"Jest rzeczą dowiedzioną i wykazaną w wielu opowieściach, że dusza
zdolna do najlepszych uczynków jest także zdolna do najgorszych
przestępstw. Czy można znaleźć większego ateistę od staczającego się
w rynsztok kapłana? Czy jest niewiasta bardziej namiętna i nienasycona
od niedawnej dziewicy? A może to jednak tylko sprawa pozorów?".

A zatem:
- najbardziej liberalni są zdolni do skrajnego ekstremizmu,
- najwrażliwsi są zdolni do okrucieństwa,
- najbardziej miłujący pokój są zdolni do wszczynania wojen, w które
angażują cały świat,
- najłagodniejsi są zdolni do najokrutniejszych morderstw,
- najszlachetniejsi są zdolni do największych podłości,
- najwięksi są zdolni do skrajnej małostkowości,
- najuczciwsi są zdolni do zwodzenia i oszustwa,
- najgoręcej kochający są zdolni do przygodnych zdrad partnera,
- najmądrzejsi są zdolni do największej głupoty,
- ... itd,
- ... itd.

Wyzywam każdego kto sie z tym nie zgadza.
Czekam!

--
CB

2. Data: 2008-09-30 22:46:07

Temat: Re: Rzucam rękawice II
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

- najbardziej męscy są zdolni do homoseksualizmu,
- najgenialniejsi są zdolni do kiczu,
- najostrożniejsi są zdolni do popełniania największych błędów,
- najbardziej nieśmiali są zdolni do najśmielszych inicjatyw,
- najbardziej powściągliwi sa zdolni do braku umiaru,
- najpiękniejsi są zdolni do najohydniejszej brzydoty,
- ... itd.

--
CB

"cbnet" <c...@n...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gbu7f1$r3p$1@node2.news.atman.pl:

3. Data: 2008-09-30 23:47:19

Temat: Re: Rzucam r�kawice II
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cbnet-To wszystko jest jakies za bardzo sprzeczne.Mezczyna wcale nie
musi byc meski ze wzgledu na swój homoseksualizm!Moze bac sie kobiety
w sobie,czyli slabosci lub myslal kiedys jakby to bylo z drugim
mezczyzna i te tresci zostaly wyparte,wiec oznaka czulosci miedzy
mezczyznami moze go draznic.Chociaz wzwodu nie dostaje na widok
sasiada i wielu nie doznaje,ale delikatnosc ich drazni,co nie jest
rzecza wstydliwa u kobiet.

4. Data: 2008-10-01 00:01:18

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w rynsztok kapłana? Czy jest niewiasta bardziej namiętna i nienasycona
> od niedawnej dziewicy? A może to jednak tylko sprawa pozorów?".

Najbardziej zatwardziały cbnet jest zdolny do niewymuszonej
miłości, szacunku i uwielbienia wobec Ikselki i Pyzolka.

5. Data: 2008-10-01 00:04:26

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> Najbardziej zatwardziały cbnet jest zdolny do niewymuszonej
> miłości, szacunku i uwielbienia wobec Ikselki i Pyzolka.
Trenera też, rzecz jasna.
A z Redartem już 'stało się', nie ? :)

6. Data: 2008-10-01 08:33:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, to działa tylko w drugą stronę.

Najwierniejsi miłości są zdolni do nieprzejednanej nienawiści.
Najwierniejsi są zdolni do okrutnej zdrady (np Judasz).

Najbogatsi są zdolni do skąpstwa.
Najsilniejsi są zdolni do największych słabości.
Najodważniejsi są zdolni do bezprzykładnego tchórzostwa.
Najbardzej zrównoważeni są zdolni do szaleństwa.
Najzimniejsi są zdolni na najgorętszych uczuć.
Najbardziej wyniośli są zdolni do największego upadku.
Najzdrowsi są zdolni do ulegania najcięższym chorobom.
Najbardziej miłujący Boga są zdolni do bałwochwalstwa.
.. itd.

--
CB

7. Data: 2008-10-01 08:47:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacznie bardziej rozumiem motywy twoich niektórych działań.

Co nie oznacza np, że jestem gotów bardziej akceptować lub
rozgrzeszać takie twoje działania.

Wydaje mi się, że wśród "świrów" jesteś bardziej unikatem niż
standardem, ale nie wykluczam do końca, że mogę się tu mylić.

--
CB

8. Data: 2008-10-01 08:54:44

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, to działa tylko w drugą stronę.

Znów ta asymetria ...
Chyba klaruje mi się jakiś fajny nowy nick dla Ciebie.
Tworzenie czarnych dziur i hołdowanie idei wiecznego potępienia.
Krk wkłada duzo wysiłku, żeby się z tego wykaraskać,
bo taka idea jest bardzo, hmm... nihilistyczna.
To tak ideowo.
A praktycznie ?
To może być po prostu mało motywujące do zmiany.
Jaką motywację do ucieczki z czarnej dziury ma foton po
przekroczeniu 'granicy zdarzeń' ?
Żadnej ... ;)
No - fizycy kwantowi też starają się wyjść 'naprzeciw'.
Nawet foton w czarnej nie jest skazany na wieczne
potępienie. Patrz 'parujące czarne dziury'.

Takie cuś może i działa z perspektywy 'jednego życia'
ale w buddyzmie 'nie bardzo' - tam jest koło samsary
- wzloty i upadki, wzloty i upadki - przez cykliczne odradzanie.
I w każdym momencie szansa na dotarcie w inny wymiar.
Nie ten, który jest zamknięty powierzchnią torusa.

9. Data: 2008-10-01 09:19:25

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - ... itd,
> - ... itd.
>
> Wyzywam każdego kto sie z tym nie zgadza.

Ja się nie zgadzam.
Nie ma czegoś takiego jak 'dowiedzione i wykazane w wielu opowieściach'.
Może być opisane w wielu opowieściach, jako popularny motyw. Nie musi to
mieć żadnego przełożenia na świat rzeczywisty. To tak, jakbyśmy pisali
'dowiedzione i wykazane w wielu opowieściach jest, że im ludzie mocniej się
kochają tym większe przeciwności losu ich spotykają'.
Nie uważam także, żeby staczający się w rynsztok ksiądz miał być większym
ateistą niż ktoś, kto nigdy nie wierzył.
Twierdzenie, że kobieta tuż po utracie dziewictwa jest bardziej namiętna i
nienasycona niż kobieta, która od dawna czerpie przyjemnosć z seksu także
uważam za nieuzasadnione. Powiedziałbym nawet, że za bajkowe (moja żona musi
być dziewicą, ale musi także być doskonałą kochanką).
Twój listing też mnie w żaden sposb nie przekonuje. Wypisałeś sobie jakieś
zdania pod powyższy cytat i nie widzę żadnego powodu, żeby ktorekolwiek z
nich było prawdziwe.

10. Data: 2008-10-01 09:46:33

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> Najzdrowsi są zdolni do ulegania najcięższym chorobom.
> Najbardziej miłujący Boga są zdolni do bałwochwalstwa.

Co się zatem wydaje bardziej roządne? Być gorącym/zimnym, czy letnim?

--
a...@p...onet.pl

PRZED CHWILA...
Szkola dawniej i dzis
o Wałęsie w pisiorskich mediach, iluzji i dupie
Re: dziwny problem
Od wczoraj 278...