PSPHOME - aktualności

1. Data: 2003-09-07 20:24:33

Temat: PSPHOME - aktualności
Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Grupowicze!

Mamy do przekazania trzy sprawy:

1. Raport ze zlotu na Krawcowym Wierchu
2. Statystyki sierpnia
3. Ankieta na temat "charakteryzowania UGD przez UGD na stronach psphome
4. Witamy nowe twarze w Alei Grupowiczów

Ad.1.
Jak zapewne wszyscy pamiętają w dniach 18-20 lipca 2003 odbyło się kolejne
spotkanie Grupowiczów, tym razem w górach, w atmosferze mocno turystycznej.
Inicjatorem zlotu, jak też główną siła organizacyjną był tym razem Greg. Dzięki
niemu też, na stronie http://www.psphome.htc.net.pl/index.php?id=info ,
udostępnionej przez redakcję Gregowi do samodzielnego redagowania, do dzisiaj
są materiały tekstowe na temat zlotu. Z materiałów tych, jak też ze zdjęć wykonanych
przez Pawła Zioło (zielsko) redakcja przygotowała tradycyjnie własną wersję
reportażu, którą można od dziś oglądać w dziale Użytkownicy.
Bezpośredni adres do strony to: http://www.psphome.htc.net.pl/spotkanie_K2003.html
Zagadkę powiązania twarzy uczestników z nickami pozostawiamy tradycyjnie
zainteresowanym Grupowiczom.
Zapraszamy i życzymy miłych wrażeń i wspomnień.

[strona wykonana jest w nowej technologii, a nasze możliwości weryfikacji
ewentualnych
błędów wyświetlania jej w różnych przeglądarkach są ograniczone. Dlatego prosimy
o życzliwe sygnalizowanie wszystkich objawów nie działania strony zgodnie z
oczekiwaniami,
wraz z informacją o przeglądarce].

Ad.2.
Wykonaliśmy analizę postów sierpnia 2003 a wyniki dołączamy do działu
statystyki. Wykresy proste pokazują trendy - gdyby ktoś miał ochotę je
przeanalizować i dodać do nich komentarze - serdecznie zapraszamy.
Jest taka możliwość.
Zapraszamy również do przejrzenia statystyk słupkowych, statycznych
i dynamicznych oraz do naszego planetarium.
Wszystko to jest dostępne w dziale http://www.psphome.htc.net.pl/statystyki.html
oraz w poszczególnych pozycjach menu tego działu.

Ad. 3.
Wg stanu na godz 22:00 dnia 7.09.2003 - w ankiecie na temat charakteryzowania
jednych UGD przez innych UGD na stronach serwisu psphome, oddano łącznie
44 głosy, z tego 8 nieważnych. Korekta głosów odbywa się na podstawie
analizy identyfikatorów komputera z którego wysyłany jest głos. W przypadku
powtórzeń, przyjmowany jest pierwszy z oddanych głosów.
8 błędnych głosów było oddanych konsekwentnie na ten sam wariant odpowiedzi
(3 na "tak", 5 na "nie") a więc nie ma wątpliwości co do woli głosujących.

Na łączną liczbę 36 ważnych głosów, 25 jest na "TAK", 8 na "NIE" i 3 - obojętne.

A teraz wyjaśnienie ze strony redakcji:

To o czym mówimy, jest ankietą mającą określić opinię aktualnego środowiska
na zadany temat. Należy pamiętać, że w skład tego środowiska wchodzi około
45 osób, z których 4-6 na dobę pojawia się tu po raz pierwszy (sądząc tylko po
adresach nadawców). Jakiekolwiek więc głosowanie ma charakter "lokalnego
w czasie", i nie powinno być mechanicznie uogólniane.

Każdy może zorganizować własną ankietę na wymyślony przez siebie temat:
http://www.psphome.htc.net.pl/instrukcja_ankiety.htm
Ankieta o podobnym charakterze była już raz organizowana.
Redakcja psphome nie organizowała tej ankiety.

PSPhome jest serwisem związanym z grupą, ale przede wszystkim jest
serwisem niezależnym, gdzie charakter serwisu jest rzeczywiście dziełem
demokratycznym, ale w ściśle określonym gronie redakcyjnym, mającym
własną koncepcję prowadzenia serwisu i za nią odpowiedzialnym.
Nie czujemy się zobligowani do działania na podstawie wyników ankiety
zorganizowanej przez UGD, czy też samym wnioskiem UGD.

Tak też będzie w tym przypadku, o ile nie zostaną wspólnie wypracowane
szczegółowe zasady funkcjonowania takiego mechanizmu, uwzględniające
wszystkie dotychczas zgłoszone uwagi krytyczne. Z naszej strony:

1. Nie dopuszczamy możliwości "opisywania" kogoś, kto sam nie wyraża
na to zgody.
2. Opisy mogłyby być czynione wyłącznie przez aktywnych UGD, to znaczy
takich, którzy są wszystkim znani z forum dyskusyjnego - a więc musiałby
istnieć mechanizm weryfikacji autora opisu - adres i nick oraz odpowiednia
korespondencja.
3. Opisy nie mogły by być anonimowe.

Zamykamy więc ankietę w dniu dzisiejszym, a oczekujemy dalszej dyskusji
na jej temat.

Mechanizm ankiety jest taki, jaki potrafiliśmy skonstruować. Prowadzimy
rzetelną weryfikację oddanych głosów, niezależnie od mechanizmu bazującego
na cookies i blokującego podwójne głosowania, który w niektórych przypadkach
systemów jest zawodny. Zdajemy sobie sprawę, że jest niedoskonały i próbujemy
go w miarę możliwości udoskonalać.

Ad. 4.

W Alei Grupowiczów witamy dwie nowe Twarze - obie kobiece.
Są to mopek21 - Kasik, oraz Edyta.

Zapraszamy do urozmaicania własnych prezentacji a Alei, gdzie można
bez ograniczeń eksponować to, co uważa się za cenne i charakterystyczne
dla siebie: poezje, opowiadania, dzieła sztuki, próbki artystyczne, zdjęcia...
Serwis psphome gorąco wspiera wszystkich ludzi twórczych, zachęcając
do prezentowania wszystkiego co uznają za stosowne i co może zainteresować
innych.

zespół redakcyjny
~~~
p...@p...onet.pl
http://www.psphome.htc.net.pl

1. Data: 2003-09-07 22:57:33

Temat: Re: PSPHOME - aktualności
Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce psphome wystukały w
<b...@g...hea3d0c3b.invalid> słowa:

> dziale Użytkownicy. Bezpośredni adres do strony to:
> http://www.psphome.htc.net.pl/spotkanie_K2003.html Zagadkę powiązania

Wow. Jestem naprawde wzruszony sposobem spożytkowania moich marnych
fotek. Bardzo dziękuje za taką fajną oprawe.
5+ Melduje, że Mozilla 1.4 nie ma kłopotu z tą stroną.

> W Alei Grupowiczów witamy dwie nowe Twarze - obie kobiece.
> Są to mopek21 - Kasik, oraz Edyta.

Mopek ta wizytówka jest powalająca :) prawie tak zniewalająca jak Bachy
;)
Pozdrawiam serdecznie.

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-09-08 13:41:40

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"psphome" w wiadomości news:bjgb9c.3vs81md.1@ghost.hea3d0c3b.invalid
napisal(a):

> Jak zapewne wszyscy pamiętają w dniach 18-20 lipca 2003
> odbyło się kolejne spotkanie Grupowiczów, tym razem w górach,

LOL... Przypomnialo mi sie jak dyskretnie Finowi dalem do pozarcia "raka" z
kielbasy w trakcie ogniska. Po chwili jakies poruszenie wsrod obecnych...
patrze, a pies wyglada jak z horroru. Dostal takiego slinotoku, ze
autentycznie sie zleklem ;-P

A tak przy okazji zielsko jak to jest z ta nazwa? Chyba ktos mi to
tlumaczyl, ale wylecialo mi z glowy... a moze cos mi sie w bani mota i
chodzilo o ta skad ta nazwa (bo o tym mowa byla). Gora na ktorej bylismy
zwie sie Krawcow Wierch, czy Krawcowy Wierch? Moze obie nazwy sa poprawne?
Albo Krawcowy Wierch tylko w odpowiedniej odmianie, np. bacowka na
Krawcowym Wierchu, spotkanie na Krawcowym Wierchu, a nie zas bacowka czy
spotkanie na Krawcow wierch. Jak to jest?

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-09-08 14:14:55

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce Greg wystukały w <bji12a$1bg$1@atlantis.news.tpi.pl>
słowa:

> [...]
> bacowka na Krawcowym Wierchu, spotkanie na Krawcowym Wierchu, a nie
> zas bacowka czy spotkanie na Krawcow wierch. Jak to jest?

Ja znam Krawców Wierch. Taka jest na mapie. Ale dla przyjaciół Krawcóla
;) Tak chyba lepiej nie?
Ostatnio był rajd na Krawcóle. Drugi chyba.
Pozdrawiam serdecznie.

A to karmienie psa z ręki i podczas posiłków ludzi to sobie zapamiętam.
;) Psie krwie i na cholere to całe warunkowanie ;)

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-09-08 14:20:38

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zielsko" w wiadomości news:xn0d31tcrk6zt002@n5k0g0 napisal(a):

> Ja znam Krawców Wierch.

A jak z odmiana? Bylismy na Krawcow Wierch, czy na Krawcowym Wierchu? :-)

1. Data: 2003-09-08 14:32:02

Od: "jbaskab" <j...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> napisał w wiadomości

> A to karmienie psa z ręki i podczas posiłków ludzi to sobie zapamiętam.
> ;) Psie krwie i na cholere to całe warunkowanie ;)

Bo się alkoholika na libacje wzięło
Psycholog, psie krwie;)

:-)
Z pozdrowieniami
Aska

1. Data: 2003-09-08 14:33:07

Od: Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg
<o...@o...pl>

> A jak z odmiana? Bylismy na Krawcow Wierch, czy na Krawcowym Wierchu? :-)

Na Krawcowym Wierchu! Z Krawcowego Wierchu!

Bolków kij - nie rusiaj Bolkowego kija, bo Cię Bolek pobije

p.

p.

1. Data: 2003-09-08 14:34:40

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce Greg wystukały w <bji3e4$2mt$1@nemesis.news.tpi.pl>
słowa:

http://krawcow.pttk.pl/

Nie sadze, żeby Szymon Rochowiak się mylił ;)

Ale Krawcóla brzmi lepiej. ;D

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-09-08 14:37:15

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce jbaskab wystukały w <bji3rj$4pl$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
słowa:

> Bo się alkoholika na libacje wzięło
> Psycholog, psie krwie;)

Jakiego znowu alkoholika... on abstynent był przed wyjazdem!
Tak to jest jak się psa do towarzystwa wprowadzi! To Ci go rozpuszczą ;D

Pozdrawiam serdecznie.

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-09-08 14:37:48

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zielsko" w wiadomości news:xn0d31tuc19lgj004@n5k0g0 napisal(a):

> http://krawcow.pttk.pl/
> Nie sadze, żeby Szymon Rochowiak się mylił ;)

Dzieki :-)

> Ale Krawcóla brzmi lepiej. ;D

Mnie sie z jakowas mucka kojarzy ;-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/

zaglaskanie ?
program MOST - czy bralisicie w tym udzial
(folia)
Nie przeciwstawiaj się złu.
Anthony de Mello: e-books