Anthony de Mello: e-books

1. Data: 2003-09-07 09:31:03

Temat: Anthony de Mello: e-books
Od: "Skymen" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skompletowałem z netu e-książki Anthonyego de Mello o których była mowa w
wątku na tej liście:
"Wezwanie do miłości" -78kb
"Przebudzenie" -210kb
"Śpiew ptaka" -53kb
Mogę przesłać zainteresowanym na priva... :)

1. Data: 2003-09-07 16:31:00

Temat: Re: Anthony de Mello: e-books
Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce Skymen wystukały w <bjetng$77c$1@news.onet.pl> słowa:

> [...]
> "Przebudzenie" -210kb
> "Śpiew ptaka" -53kb
> Mogę przesłać zainteresowanym na priva... :)

Rozumiem że opłaciłeś prawa autorskie... to tak a pro pos wątku o
Piotrkowie.
Bibliotek nie ma?

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-09-07 20:04:25

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skymen" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "Przebudzenie" -210kb
> "Śpiew ptaka" -53kb
> Mogę przesłać zainteresowanym na priva... :)

Prześlij - choć być może mam :-))

Wiesz zastanawiałem się na sprawiedliwymi.
Pomysl!!!
Ważna sprawa,
może najważniejsza.
Nie publiczna - to pewne.

ett

1. Data: 2003-09-08 11:08:45

Od: "Skymen" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-09-08 11:14:13

Od: "Skymen" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem że opłaciłeś prawa autorskie... to tak a pro pos wątku o
> Piotrkowie.
> Bibliotek nie ma?
---
Potraktuj moją propozycję jako "szczepionkę na pandemię niedomiłości" :)
Takową powiela się b.o. potem dostarcza się chorym do domu w najszybszy
możliwy sposób i podaje w formie najłatwiejszej do przyswojenia ;)
A ty czytałeś de Mello? Chyba nie -bo wtedy "nie protestowałbyś" :)

1. Data: 2003-09-08 11:26:51

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce Skymen wystukały w <bjho4t$9rk$1@news.onet.pl> słowa:

> przyswojenia ;) A ty czytałeś de Mello? Chyba nie -bo wtedy "nie
> protestowałbyś" :)

Czytałem i nie znalazłem tam zachęt do okradania ludzi. Może źle
szukałem... jakiś cytat?
To jak bibliotek nie ma?

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-09-08 11:55:13

Od: "Skymen" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytałem i nie znalazłem tam zachęt do okradania ludzi. Może źle
> szukałem... jakiś cytat?
> To jak bibliotek nie ma?
---
No to przeczytałeś -ale zapewniam cię -nie zrozumiałeś...a szkoda...
I bez urazy -może nie miałeś po prostu na to czasu...?

Hej! Ludziska!
Może ktoś inny koledze wyjaśni...różnicę...

Przyjmij chociaż do wiadomosci że twój sposób "nazywania świata" -np. tej
sprawy jako "kradzieży" jest twoją interpretacją wynikłą z "prania mózgu"
który pozwoliłeś sobie zrobić przez ludzi dla których "władza" i "pieniądz"
oraz sposoby ich zdobywania są wytycznymi do tworzenia "prawa" które dba o
ich własne egoistyczne interesy... a nie o dobro ogółu! Pamietaj ze to
"Miłość jest doskonałym wypełnieniem Prawa" i że własciwie to Ona jest
Jedynym Prawem! A to ona właśnie jest motywacją mojego działania...
:)

Czytujesz Biblię?
A co powiesz na sposób w jaki Jakub zdobył Błogosławieństwo od swego ojca
Izaaka?

"Darmo dostaliście -darmo dawajcie..."

Zresztą -może masz rację:
"Nie czyńcie niczego co ma chocby pozór zła..."
Dla dobra słabych...by ich nie zgorszyć...

1. Data: 2003-09-08 12:03:12

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry jesteś... zatrudnić Pismo i Mello by obronić swoje Ja przed
myślą, że się kradnie.
Życze powodzenia w unikaniu kary i poczucia winy.
Hej ludziska nie tłumaczcie mi różnicy pomiędzu zlodziejstwem z chęci
zysku, a złodziejstwem z głupoty.
--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-09-08 12:56:32

Od: "Skymen" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Życze powodzenia w unikaniu kary i poczucia winy.
> Hej ludziska nie tłumaczcie mi różnicy pomiędzu zlodziejstwem z chęci
No juz lepiej- wolę być uznany /właściwie czemu?/ za głupca niż "człowieka
interesownego" :) Może jeszcze wymień złodziejstwo z biedy. Biedny bo
głupi -głupi bo biedny...
Ale masz rację -robię to także z checi zysku- psychologicznego - mam wielką
radochę że "Dobre" się pleni jak "zielsko" ;)

Proszę -zanalizuj- kto jest okradany w tym wypadku?
Może Kochany Autor? ;) Dobry dowcip!!! :)))
Wydawnictwa które wykupiły prawa autorskie? Ależ im się już dawno z zyskiem
zwróciło!!! Uszczuplam ich zyski? Ależ ludzie którzy cenią De Mello i
książkę papierową -już ją kupili... A ci którzy Go poznają dzięki
e-bookom -własnie ją kupią tym pewniej. Znam takich...sam jestem jednym z
nich ;)
A tak na marginesie- wiesz że po twoim poście napisali mi na priva? Że w
bibliotekach tego nie ma...i że mam się tobą nie przejmować? ;) Ale jakoś
nie mogę...może jednak racjonalizuję swoje poczucie winy? A może ze
współczucia? Sam kiedyś pisałem jak ty...

A co do "kary" i "poczucia winy" - naprawdę szkoda że nie dałeś sobie więcej
czasu na zrozumienie De Mello i w ogóle "Dobrej Nowiny" /Ewangelii/...bo to
o nią idzie. Spróbuj zatrudnić Pismo w obronie swoich racji -jeśli zdołasz!
/Może raczej na liście pl...religia?/

Karol Olgierd Borchardt w swoim słynnym "Znaczy Kapitanie" napisał:
"Pochwała i nagana to dwa końce kija do tresury ludzi"
Często cię chwalono lub/i ganiono?
Serio pytam -nie chcę ci dowalić!

z serca pozdrawiam-
Krzych

1. Data: 2003-09-08 14:38:57

Od: "Skymen" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I pozwól jeszcze jedno-
dedykuję ci fragmenty z "Przebudzenia" zawarte na:
http://republika.pl/przeczytaj/przebudzenie.html
Pasuje w sam raz...

I coś dla przyjemności:
http://republika.pl/przeczytaj/modlitwazaby.html

:)

ZNIECZULICA SPOŁECZNA - rozgrzeszenie :)
Jak rozumiemy postępowanie własne i innych - ATRYBUCJE
Trzy życzenia (słuch) - re: :)
Zaproszenie do grupy SNY_PORADY
oko czlowieka