Zaproszenie do grupy SNY_PORADY

1. Data: 2003-09-06 23:24:40

Temat: Zaproszenie do grupy SNY_PORADY
Od: "Artur Zgadzaj" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

Zaproszenie do grupy: SNY_PORADY

Nazywam się Artur Zgadzaj. Od lat zajmuję się
tematyką związaną ze snami. Na przestrzeni 20
lat miałem ich wiele, a niektóre z nich były
bardzo mocne i klarowne. Opisałem je z komenta-
rzami i tak powstała książka "Moje sny". Mając
takie doświadczenie oraz interesując się tematy-
ką duchową i uzyskując czasem dodatkowe objaś-
nienia z wnętrza, pokusiłem się o założenie
i prowadzenie Grupy dyskusyjnej "SNY_PORADY"
na ten temat.

Jej zasadniczym celem jest pomoc w zrozumieniu
własnego snu, ale także:

- objaśnianie znaczenia konkretnych snów i ich
powiązań oraz porady w tym zakresie

- pogłębienie snów

- pogłębienie rozumienia siebie i życia

- dyskusje, rozważania, pytania i odpowiedzi

- dzielenie się swobodne zbiorami, tematami,
linkami, rysunkami

- informacje o publikacjach

- tworzenie bibliotek tematycznych, list infor-
macyjnych

- gromadzenie biblioteki dobrze opisanych snów
z ich interpretacjami (zawsze za zgodą autora)

- tworzenie "Biblioteki głębokich snów" szcze-
gólnie znaczących i dobitnych (zawsze za zgodą
autora)

- ankiety i statystyki, dające przekrój zaintere-
sowań, możliwości, głębokości snów itp., oraz
zmian z tym związanych w czasie

Jej ukrytym celem, który mam nadzieję, że będzie
się realizować mimochodem - jest pokazanie, że nie
tylko ja, Artur Zgadzaj miewam mocne i głębokie sny!!!!
Wielu innych ma je także, tylko się "nie odsłania".
Mam nadzieję, że odkryjesz tutaj przez to swą wartość
i swoje znaczenie.

------- Wprowadzenie ------------------

Grupa ta "SNY_PORADY" na serwerze YAHOO jest przeze
mnie prowadzona odpłatnie i tylko dla określonych
członków, zapraszanych i akceptowanych. Albo jest to zaproszenie wprost ode
mnie, albo użytkownik prosi o dostęp samodzielnie.

------- Opłata ------------------

Dostęp do grupy jest odpłatny.
Opłata wynosi (do wyboru okres):

- miesięczna: 8 zł
- kwartalna: 20 zł
- półroczna: 35 zł
- roczna: 60 zł

W ramach tej opłaty tłumaczę sny na życzenie.
Dochód ten jest przeze mnie opodatkowany,
zgodnie z zasadami. Podatek uiszczam we własnym
zakresie.

Opłaty należy dokonywać na konto, z zaznaczeniem
nazwy konta pocztowego E-Mail, z którego będziesz
korzystać na tej grupie dyskusyjnej:

Artur Zgadzaj
Bank Zachodni WBK S.A. 5 we Wrocławiu
Nr konta: 10901522-1674576-170-4

Gdy potwierdzę wpływ pieniędzy, osoba uzyskuje dostęp
do grupy. Aby to przyspieszyć, można zeskanowaną ko-
pię wysłać do mnie jako załącznik mailem na adres:

s...@y...com

------- Rezygnacja ------------------

Można z grupy wypisać się w dowolnym momencie, jak
również możliwy jest do niej powrót.

Naigrywanie się z innych, poza rzetelną krytyką
i elementami poszanowania drugiego mogą skutkować
zabronieniem dostępu do grupy, pomimo uiszczenia opłaty.

-------- Zarejestrowanie się ----------

Są dwa sposoby korzystania z tej grupy dyskusyjnej,
a z tego wynikają inne sposoby rejestracji.

1. Korzystanie tylko poprzez pocztę E-Mail.
Tu każdy otrzymuje kopię poczty, jaka jest wysyłana
na listę dyskusyjna, włącznie z załącznikami poczty,
jeśli były do niej dołączone. Nie umożliwia natomiast
bardziej zaawansowanej obsługi.

Rejestracja jest tutaj bardzo prosta. Wystarczy wysłać
list z dowolną treścią lub pusty, na adres:

S...@y...com

2. Korzystanie poprzez adres internetowy, w przeglądarce
internetowej, na adresie:

Daje to pełne możliwości korzystania z grupy, jak
opisałem to na początku, w podpunktach.

Trzeba w tym przypadku nacisnąć przycisk:
"Joint this group", a następnie "Sign up now"

lub

wejść na adres internetowy rejestracji nowego użytkow-
nika w "YAHOO GROUPS":

Zestawienie adresów grupy:

Zatem, jeśli pragniesz wziąć w tym udział

- to czuj się zaproszony!

Artur Zgadzaj

1. Data: 2003-09-07 05:16:26

Temat: Re: Zaproszenie do grupy SNY_PORADY
Od: "jbaskab" <j...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Zgadzaj" <A...@w...pl> napisał w wiadomości

Zaproszenie do grupy: SNY_PORADY

> - miesięczna: 8 zł
> - kwartalna: 20 zł
> - półroczna: 35 zł
> - roczna: 60 zł
>

> Zatem, jeśli pragniesz wziąć w tym udział
>
> - to czuj się zaproszony!

A może by tak jednosennna promocja?;)
Jak zazwyczaj nie miewam, tak własnie dzisiaj miałam jakiś paranoiczny
sen:-)

z pozdrowieniami
Aska

PS. Albo może to tak jak z tymi krakowskimi firmami ochroniarskimi;). Jak
ktoś się nie chciał ochrony to miał niegroźne włamanie do domu:-). Kto
dzisiaj, z Szanownych Grupowiczów, miał jakiś koszmar w nocy?;)

1. Data: 2003-09-07 05:27:02

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbaskab" <j...@W...op.pl>

> [...]

> niegroźne włamanie do domu:-). Kto dzisiaj, z Szanownych
> Grupowiczów, miał jakiś koszmar w nocy?;)

Mnie śniła się "kolacja z 'lalą' przy świecach"
ale sen był tak fajny, że wolę nie zaglądać do senników,
bo jeszcze mi wyjdzie, że "ktoś cie obgada" albo
"złamiesz nogę" . Wolę, żeby zostało tak jak we śnie ;)))

\|/
re:

1. Data: 2003-09-07 06:56:45

Od: "Rafał" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja z kolei za 50 zl miesiecznie jestem gotow interpretowac wasze zachowania
kulinarne. Te bowiem jak niewielu wie sa scisle zdeterminowane przez roznego
typu nasze podswiadome pragnienia. Znam sie na tym bardzo dobrze, niejeden
bowiem posilek w zyciu zjadlem. Ponadto wiem juz dlaczego sa okresy kiedy
czesciej jem schabowe a kiedy rezygnuje ze schabowych na rzecz pierogow.
Jest to zwiazane z gleboko zakorzenionymi kompleksami, ktore pod wplywem
czynnikow zewnetrznych zaczynaja krzyczec w mojej podswiadomosci.

Nazywam sie Rafal Jaworski.

Interpretacja jedneko posilku 7 zl.
Interpretacja posilkow calego dnia 15 zl.
Interpretacja posilkow z calego tygodnia 35 zl.
Interpretacja posilkow z calego roku 60 zl.

Jesli ktos kupi u mnie karte rabatowa za sto zlotych, bedzie mial prawo do
znizki 10 % przy kazdej z wyzej wymienionych taryf.
Zgloszenia prosze na priv.

P.S. Zerowanie niektorych hien na ludzkiej naiwnosci, zawsze jest
perfidne!!!!

1. Data: 2003-09-07 11:09:16

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Zgadzaj:
> Dostęp do grupy jest odpłatny.
> Opłata wynosi (do wyboru okres):

alt.pl.psychologia.sny - nie tak dobra, ale za to bez oplat. ;)

Czarek

1. Data: 2003-09-07 12:00:17

Od: "Kamiloofski" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Zgadzaj wrote: