Re: Zaproszenie do grupy SNY_PORADY

From: "Rafał" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zaproszenie do grupy SNY_PORADY
Date: Sun, 7 Sep 2003 08:56:45 +0200

Ja z kolei za 50 zl miesiecznie jestem gotow interpretowac wasze zachowania
kulinarne. Te bowiem jak niewielu wie sa scisle zdeterminowane przez roznego
typu nasze podswiadome pragnienia. Znam sie na tym bardzo dobrze, niejeden
bowiem posilek w zyciu zjadlem. Ponadto wiem juz dlaczego sa okresy kiedy
czesciej jem schabowe a kiedy rezygnuje ze schabowych na rzecz pierogow.
Jest to zwiazane z gleboko zakorzenionymi kompleksami, ktore pod wplywem
czynnikow zewnetrznych zaczynaja krzyczec w mojej podswiadomosci.

Nazywam sie Rafal Jaworski.

Interpretacja jedneko posilku 7 zl.
Interpretacja posilkow calego dnia 15 zl.
Interpretacja posilkow z calego tygodnia 35 zl.
Interpretacja posilkow z calego roku 60 zl.

Jesli ktos kupi u mnie karte rabatowa za sto zlotych, bedzie mial prawo do
znizki 10 % przy kazdej z wyzej wymienionych taryf.
Zgloszenia prosze na priv.

P.S. Zerowanie niektorych hien na ludzkiej naiwnosci, zawsze jest
perfidne!!!!