Pada snieg

1. Data: 2003-04-09 09:42:18

Temat: Pada snieg
Od: "CJ Bitrate" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych.
Prosze o wybaczenie ze ten temat sie znow pojawi.
Szukalem na google ale w sumie nie znalazlem do konca tego co potrzeba.

Chodzi oczywiscie o snieg z glowy:
stosowalem wszystko co mozliwe:
od nizoralu, node d.s., denorex, teraz seboderm i alpicort.

Wszystko z przepisow dermatologow.

I nic.....albo mam platki sniegu albo mam takie malutkie kropki.

Glowa mnie nie swedzi nic a nic.
Tylko z niej sie sypie.

Czego moglbym jeszcze sprobowac?
Czy nalozenie oliwki na glowe(sposob zalecany przez fryzjera)
mogloby pomoc?
A moze cos innego??
Wydaje mi sie ze mam strasznie sucha skore na glowie ale to tylko
przypuszczenia laika.

Bede bardzo wdzieczny za porady.
Pozdrawiam
Jarek

1. Data: 2003-04-09 09:59:22

Temat: Re: Pada snieg
Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CJ Bitrate" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Chodzi oczywiscie o snieg z glowy:
> stosowalem wszystko co mozliwe:
> od nizoralu, node d.s., denorex, teraz seboderm i alpicort.

Sprobuj szamponu przeciwlupiezowego Avonu (IMHO ten bez odzywki jest lepszy)
albo dodawanie pokruszonej pastylki aspiryny do szamponu.

Kaska

1. Data: 2003-04-09 10:52:02

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja ci polecam selsun blue. tez do kupienia w aptekach. mój mąż też miał
kłopoty ze śniegiem. stosował nizoral i inne takie. aż pewnego dnia trafił
na to cudo i pomogło.
--
pozdrowienia
Aneta

1. Data: 2003-04-09 11:09:33

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

<ciach wszystko>

Bardzo prosze odpowiadaj _POD_ postem. Zachecam do lektury:
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Pozdr,
Szwedka

--
s...@a...pl GG: 1068262
"Mylić się jest rzeczą ludzką, ale żeby naprawdę coś spaprać - na to

1. Data: 2003-04-09 13:44:45

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Prosze o wybaczenie ze ten temat sie znow pojawi.
> Szukalem na google ale w sumie nie znalazlem do konca tego co potrzeba.

Warto sprobowac szampon Healing firmy Catzy - do kupienia w aptekach cena od
8-15zl.
Tez mialam problemy i ten szampon mi pomogl.
Sprobuj, byc moze na twoja odmiane lupiezu tez bedzie skuteczny.
Pozdr.
mag.

1. Data: 2003-04-09 14:09:11

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> --
> s...@a...pl GG: 1068262
> "Mylić się jest rzeczą ludzką, ale żeby naprawdę coś spaprać - na to

przepraszam za nieuwagę. naprawdę nie mam pojęcia dlaczego było nad
pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2003-04-09 14:21:40

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przepraszam za nieuwagę. naprawdę nie mam pojęcia dlaczego było nad

Jejku:)
Jak to milo jak ktos normalnie traktuje takie uwagi.
Anetko to jeszcze gdybys usuwala wszystkie niepotrzebne rzeczy z postu, na
ktory odpowiadasz - zostawiaj tylko to, co konieczne.

Pozdrawiam
Kaska

1. Data: 2003-04-09 14:37:16

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przepraszam za nieuwagę. naprawdę nie mam pojęcia dlaczego było nad
> pozdrawiam
> Aneta

Nie ma sprawy kazdemu sie zdaza (=> patrz moja sygnaturka ;-))
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2003-04-09 15:52:58

Od: "olka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeżeli nie podziałał na ciebie nizoral, to jest kiepsko- generalnie ten
szampon raczej jest w staie zwalczyć łupież.stosowałes go zgodnie z
zaleceniami:)?
Druga sprawa nie wiadomo czy na głowie masz śnieżek suchy czy tez tzw
tłusty, uważam ze najlepiej byś zrobił idąc do dermatologa albo dobrego
salonu fryzjerskiego gdzie ci moga cos odpowiedniego polecić.
Jeżeli masz suchy łupiez to nacieranie oliwa z oliwek bardzo pomaga, taka
kuracje stosuje sie rano przed umyciem włosów- wcierasz w skóre głowy i po
około 10 minutach myjesz głowe delikatnym szamponem:)
Pozdrawiam i zycze powodzenia.

1. Data: 2003-04-09 16:46:25

Od: "CJ Bitrate" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeżeli nie podziałał na ciebie nizoral, to jest kiepsko- generalnie ten
> szampon raczej jest w staie zwalczyć łupież.stosowałes go zgodnie z
> zaleceniami:)?
na pewno stosowalem zgodnie z zaleceniami jak rowniez inne
wczesniej wspomniane specyfiki (od 25 do 50 zl)

> [...]
> kuracje stosuje sie rano przed umyciem włosów- wcierasz w skóre głowy i po
> około 10 minutach myjesz głowe delikatnym szamponem:)

snieg raczej suchy - nie mam problemow z przetluszczaniem glowy
ale z oliwka sprobuije jeszcze dzis
Serdecznie dziekuje za porady!!!
Pozdrawiam
jarek