Pajączki na nogach- Proszę o Pomoc !

1. Data: 2002-07-06 16:59:42

Temat: Pajączki na nogach- Proszę o Pomoc !
Od: "Aldona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich Grupowiczów !!!

Jestem tu Pierwszy raz. Chciałam zadać Wam pytanie, szczególnie wszystkim
Kobietom owej Grupy.
Chodzi o to że od 2 lat na moich nogach pojawiły się tzw. Pajączki (kobiety
będą wiedziały o co chodzi:-) zwłaszcza w okolicach ud ! Jak tylko się
uderzę albo dłużej poleżę na słońcu one pękają. Jest ich coraz więcej.
Kremuję swoje ciało codziennie różnymi kremami nawilżającymi i nic. Moja
ciocia powiedziała że to od braku sportu- ma rację, ponieważ kiedyś
trenowałam Tenis 10 lat i nie miałam problemów z moim ciałem- minęły już 4
lata jak nie trenuję. Od tego czasu nie ćwiczyłam, jedynie w szkole przez
którą musiałam zakończyć swoją karierę sportową:-( Nie mam problemu z
cellulitem, bo każda z nas ma go, ale chodzi mi o Pajączki na moich nogach
!! Proszę Was Poradźcie mi co mam robić i czy są jakieś środki (kremy,
żele,...) które można kupić na naszym rynku. Aha, bym zapomniała..zauważyłam
również że mam takie fioletowe żyły (ale są one małej długości- 1 cm) na
udach, a obok nich te pajączki.
Pozdrawiam Aldona

2. Data: 2002-07-06 23:12:12

Temat: Re: Pajączki na nogach- Proszę o Pomoc !
Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chodzi o to że od 2 lat na moich nogach pojawiły się
> tzw. Pajączki (kobiety
> będą wiedziały o co chodzi:-) zwłaszcza w okolicach ud !

Akurat kobietą nie jestem ;-), ale moge powiedziec, ze te "pajaczki" to
najprawdopodobniej czesta u kobiet od 20 roku zycia lagodna postac
naczyniowej skazy krwotocznej. Nie jest ona niebezpieczna, jednak czasem
moze sprawiac problemy natury estetycznej. Poza podlozem genetycznym
negatywnie na nia wplywac moze palenie i doustne srodki antykoncepcyjne
(a kombinacja obu tych czynnikow jest juz b. niebezpieczna, ale to juz z
powodow nie majacych z tymi "pajaczkami" wiele wspolnego)...
Zadnej skutecznej terapii w sumie nie ma, z medycznego punktu widzenia nie
jest ona zreszta zazwyczaj potrzebna. Zadne kremy, nawet te najbardziej
"cudowne" nie pomoga - nawet nie maja prawa pomoc, bo ich dzialanie nie ma
wplywu na mikrostrukture drobnych naczyn. Jedyny sensowny pomysl to IMHO
proba leczenia np. detralexem czy jakas np. rutyną, ale szczerze mowiac
watpie, czy to cos pomoze i czy jest warto w ogole leczyc takie cos
farmakologicznie. Najczesciej to sie po prostu mowi: "ten typ tak ma" i po
prostu trzeba sie z tym pogodzic.
Ale jezeli pojawialyby sie coraz wieksze wynaczynienia krwi, "pajaczki" i
gdybys miala jakies niepokojace Cie objawy, to polecalbym wizyte u
specjalisty od interny.
pzdr
Krzysztof

3. Data: 2002-07-07 12:42:08

Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Pujdak" <b...@C...pl> wrote in message

> Akurat kobietą nie jestem ;-), ale moge powiedziec, ze te "pajaczki" to
> najprawdopodobniej czesta u kobiet od 20 roku zycia lagodna postac
> naczyniowej skazy krwotocznej.

Aha, nie mozna jeszcze zapominac o samoistnej plamicy maloplytkowej, dotyczy
jej z grubsza to samo, co napisalem powyzej.
pzdr
Krzysztof

4. Data: 2002-07-07 16:24:19

Od: "Aldona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Pujdak <b...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ag9d2n$mj$...@n...tpi.pl...

> [...]
> pzdr
> Krzysztof
>
> A co to jest ta plamica malopłytkowa ? Mógłbyś to bardziej wyjaśnić ?
Za wszystko z góry BARDZO DZIĘKUJĘ !!!!!!
PZDR ALDONA

5. Data: 2002-07-07 16:44:27

Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aldona" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]