Palec się nie zgina

1. Data: 2007-10-05 17:45:31

Temat: Palec się nie zgina
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Siedem tygodni temu mialam wypadek w pracy okazało sie ze palec nadaweł sie do
szycia i jest zlamany i podciete jest ściegno. Zszyto mi zalożono opatrunek z
usztywnieniem (szpatułką) na 3 tygodnie, mija 7 tygodni a mój palec sie nie
zgina w górnym stawie prześwietlenie miualam robione dopiero po 5 tygodniach
był odłamany kawalek kości ale sie zrosla ale palec sie nie chce zginac
jestem po rehabilitacji 10X DD, 10X laser, 10X masarz reczny co moge dalej
robic zeby go soprowadzic do zginania. Jest szyty od strony wewnecznej przy
drugim stawie do strony zewnecznej pod paznokieć.