eutyrox,eltroxin, a alkohol

1. Data: 2007-10-05 17:21:42

Temat: eutyrox,eltroxin, a alkohol
Od: Jozef S <j...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Nieczesto sie tu pokazuje, ale chcialbym skorzystac z wiedzy szacownych
uczestnikow tej grupy dyskusyjnej.
Czy ktos moze mi powiedziec jaki wplyw moze miec spozycie alkoholu na
osobe, ktora zazywa regularnie eutyrox, lub eltroxin (225 mg)
Czy moze powodowac stany depresyjne ??
Ewentualnie jezeli faktycznie tak to moze oddzialywac, to czy sa jakies
metody zapobiegania takim stanom??
Pozdrawiam
Jozef

2. Data: 2007-10-07 10:33:13

Temat: Re: eutyrox,eltroxin, a alkohol
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 05 Oct 2007 19:21:42 +0200, Jozef S wrote:

> [...]
> Czy moze powodowac stany depresyjne ??
> Ewentualnie jezeli faktycznie tak to moze oddzialywac, to czy sa jakies

Tyroksyna, jakkolwiek jest lekiem, to hormon fizjologicznie wydzielany
przez tarczycę w organizmie zdrowego człowieka i każdy zdrowy człowiek
ma pewien jego poziom w surowicy. Czy musze pisać więcej?

A co do alkoholu - pewnie, że może powodować różne następstwa, w tym
"stany depresyjne". Zapobiegać można temu w bardzo prosty i logiczny
sposób - odstawiajac alkohol lub znając umiar.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

3. Data: 2007-10-08 04:44:39

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Fri, 05 Oct 2007 19:21:42 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Jozef S, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Czy moze powodowac stany depresyjne ??

A horomny tarczycy obecnie sa w normie?
Bo moze cos sie rozregulowalo?

--