Palenie papierosów jednak zdrowe!

1. Data: 2015-04-24 11:47:48

Temat: Palenie papierosów jednak zdrowe!
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

Palenie papierosów jednak zdrowe!

Wyniki badań, jakie przeprowadził zespół prof. Matteo Caraballi'ego z
Turynu są szokujące. Okazuje się, że palenie papierosów jest zdrowe!

Badania przeprowadzono na próbie 2000 osób w różnym wieku. Badano
niepalących, palaczy tzw. okazjonalnych oraz nałogowców. Jak zapewnia
prof. Caraballi, do eksperymentu wszyscy podeszli bez uprzedzeń i
bezstronnie.
[...]
http://goo.gl/AYKPZQ
--
Palacze są bardzo tolerancyjni, zupełnie im nie przeszkadza, że ktoś nie
pali.

2. Data: 2015-04-24 12:18:09

Temat: Re: Palenie papierosów jednak zdrowe!
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 11:47, gazebo pisze:
> Palenie papierosów jednak zdrowe!

Rak zdrowy?

3. Data: 2015-04-24 12:19:33

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 12:18, zdumiony pisze:

> Rak zdrowy?

mialem dwa, oba zdechly

--
gazebo

4. Data: 2015-04-24 12:51:01

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 11:47, gazebo pisze:
> Wyniki badań, jakie przeprowadził zespół prof. Matteo Caraballi'ego z
> Turynu są szokujące. Okazuje się, że palenie papierosów jest zdrowe!

Jeszcze jeden niebezpieczny ruch.
Najpierw antyszczepionkowcy a teraz sługusy koncernów tytoniowych

5. Data: 2015-04-24 13:00:48

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 12:51, zdumiony pisze:

> Jeszcze jeden niebezpieczny ruch.
> Najpierw antyszczepionkowcy a teraz sługusy koncernów tytoniowych

a jakie odczuwasz negatywne skutki z tytulu palenia przez mnie?

--
gazebo

6. Data: 2015-04-24 13:03:46

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

>a jakie odczuwasz negatywne skutki z tytulu palenia przez mnie?

wali ci z ryja

7. Data: 2015-04-24 13:05:09

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 13:03, Ghost pisze:

> wali ci z ryja
polecam ci higiene osobista

--
gazebo

8. Data: 2015-04-24 13:06:50

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 13:05, gazebo pisze:
> polecam ci higiene osobista

Może zastosować higienę opartą na niepaleniu?

9. Data: 2015-04-24 13:07:18

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 13:06, zdumiony pisze:

> Może zastosować higienę opartą na niepaleniu?

ja mu nie palic nie zabraniam, tobie zreszta tez

--
gazebo

10. Data: 2015-04-24 13:08:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Apr 2015 12:18:09 +0200, zdumiony napisał(a):

> Rak zdrowy?

A co, źle się ma?
3-]
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

Dałkins na dobrej drodze
Chcecie żyć w takim kraju?
Skandaliczna wypowiedź Wolniewicza
Radość z zabijania zwierząt na polowaniu...
Lokuję produkt, jak najbardziej.