Palenie papierosow przez kobiety

1. Data: 2000-06-30 20:52:40

Temat: Re: straszny telefon
Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze jednak
>przed rozmowa czuje skurcz w zoladku i strach. Jedna z moich kolezanek
>opowiadala mi, ze czasami odczuwa awersje do rozmow telefonicznych ale
>pozniej jej to mija i nadrabia zaleglosci w rozmowach. Ja mam to ciagle. Co
>o tym myslicie ?

Jak dlugo to trwa u Ciebie? Czy od poczatku poslugiwania sie telefonem?

jakub

1. Data: 2000-06-30 20:52:42

Temat: Re: Palenie papierosow przez kobiety
Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

DoKriss wrote in message <8jhs3e$lu$1@korweta.task.gda.pl>...
>Znam to - probowalem w ten sposob - nie skutkuje, bo chyba jestesmy zbyt
>slabi, ulegli?
>Widze, ze inne podejscie maja do problemu Panie, a inne Panowie. Pytanie
>moje brzmi:
>Czy mozna bedac z druga osoba w zwiazku narazac na to, ze umrze sie z
powodu
>palenia. Czy to jest fer?
>Czy nie jest argumentem, ze daje sie zly przklad dzieciom. Gdzie lezy
>problem: wola, emocje czy intelekt?

Raz do mojej synowej, ktora palila powiedzialem, ze jest egoistka, ze swoja
przyjemnosc ceni wuzej, niz milosc do meza i dzieci, ze papieros dla osob
wdychajacych dym, jest tak samo (a moze wiecej) grozny, jak dla palacego.
Jesli nie chce dbac o wlasne zdrowie, nie ma prawa narazac zdrowie innych,
szczegolnie, gdy ci inni sa wlasna rodzina.
No i co myslicie?
Pomoglo - rzucila palenie.
Uzyj przekonywujacych argumentow, to pomoze.

Zycze sukcesow,
jakub

1. Data: 2000-06-30 23:35:41

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"DoKriss" <d...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> moje brzmi:
> Czy mozna bedac z druga osoba w zwiazku narazac na to, ze umrze sie z powodu

Hm.. ihmo wydaje mi sie, ze sposob traktowania nalogu zalezy od tego,
czy w momencie poznania tej osoby i zawarcia zwiazku malzenskiego ten
ktos palil czy nie.

Bo jesli ktos juz taki palil, a twoje zostanie z ta osoba nie bylo
uzaleznione od rzucenia palenia, to teraz stawiac to jako argument na
ostrzu noza stawiajacy caly wasz zwiazek jest mocno nie fair.
Mozesz ja co najwyzej prosic, i tyle.

> Czy nie jest argumentem, ze daje sie zly przklad dzieciom. Gdzie lezy
> problem: wola, emocje czy intelekt?

problem lezy tam, gdzie w wypadku kazdego uzaleznienia. Obojetnie czy
to beda narkotyki, ogladanie telewizji czy cos innego.
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-07-01 09:43:07

Temat: Re: Palenie papierosow przez kobiety + dzieci
Od: "DoKriss" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm.. ihmo wydaje mi sie, ze sposob traktowania nalogu zalezy od tego,
> czy w momencie poznania tej osoby i zawarcia zwiazku malzenskiego ten
> ktos palil czy nie.
Osoba ta palila, ale obiecywala, ze przestanie palic. Minely 3 lata i nic.
Moze nie nalezy to do tematu, lecz jest to moje drugie malzenstwo i z
I-szego mam 2-ke dzieci. Moja obecna zona, na drugi dzien po slubie
powiedziala do moich dzieci, ze teraz to juz tak nie bedzie i nie beda
przychodzic tak jak chca - beda sie ze mna widywac raz na dwa tygodnie. W
ogole dostalem przyklad udanych drugich malzenstw, kiedy to "tato" uklada
sobie nowe zycie i widuje sie ze swoimi dziecmi tylko na komunie i sluby.
Papierosy to nie - ograniczenie moich praw ojowskich to tak?. Takie potrafia
byc kobiety...

pozdrawiam DoKriss

1. Data: 2000-07-01 15:54:11

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DoKriss <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup

> Papierosy to nie - ograniczenie moich praw ojowskich to tak?. Takie
potrafia
> byc kobiety...

IMO to zwykle swinstwo, ale czy skoro masz "niezbyt madra" zone to nie
mozesz widywac sie z dziecmi poza domem? Chyba nie jestes przez nia
ubezwlasnowolniony?:(

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-07-01 21:36:32

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"DoKriss" <d...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> Papierosy to nie - ograniczenie moich praw ojowskich to tak?. Takie potrafia

Mieszasz dwie rzeczy. Pierwsza - palenie papierosow, druga - problemy
natury malzensko-ogolnej jakie masz ze swoja zona.

w wypadku pierwszym ja osobiscie nie sklaniam sie ku
egzekwowaniu (wiem to z doswiadczenia, sama wiele razy probowalam
rzucac palenie i zakazy oraz wymuszenia dawaly tyle, ze uprawialo sie
partyzantke z koniecznosci).

W drugim wypadku sam sobie zawiniles w duzym stopniu. Jestescie oboje
dorosli, biorac slub ona wiedziala i ty tez, ze masz dzieci z
inna. jesli nie ona, to przynajmniej TY wiedziales, jak czesto sie z
nimi widywales przedtem. Glupota bylo nie poruszyc tego tematu w
dyskusji z nia i nie poczynic zadnych ustalen.

Poza tym - z tego co opisales powyzej zgodziles sie na taki
uklad. Dlaczego? Moze ci on jednak odpowiada w takim razie, a teraz
stosujesz go jako maly szantazyk w stosunku do zony i sprawy palenia?

1. Data: 2000-07-02 10:18:37

Od: st201 <s...@b...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz pecha Chłopie!

1. Data: 2000-07-03 04:50:44

Temat: Odp: Palenie papierosow przez kobiety
Od: "Andrzej Litewka" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobiście gdy widzę extra kobietę, ale widzę też w jej dłoni papieros to
mnie normalnie taki widok załamuje.
Szkoda, że niektóre ładne kobiety niszczą się w ten sposób - wiadomo, że
palenie wpływa także na cerę (widocznie nie zależy tym kobietą na pięknym
wyglądzie - z tego wniosek, że te palące kobiety są głupiutkie).

Tak swoją drogą przydałoby się aby w końcu w Polsce zapanowała moda na
niepalenie - tak aby palacze byli tępieni na każdym kroku.
---

"Nie mówię, że kobiety nie są głupie, wszak stworzono je na obraz i
podobieństwo mężczyzn"

1. Data: 2000-07-03 05:34:51

Od: "~anon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka <a...@k...net.pl> w artykule
news:EYU75.7826$Qw1.176104@news.tpnet.pl pisze...
> [...]
> palenie wpływa także na cerę (widocznie nie zależy tym kobietą na pięknym
> wyglądzie - z tego wniosek, że te palące kobiety są głupiutkie).

tak tak nie zalezy tym kobietą

1. Data: 2000-07-03 06:56:57

Temat: Re: Odp: Palenie papierosow przez kobiety
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Litewka" <a...@k...net.pl> writes:

> [...]
> palenie wpływa także na cerę (widocznie nie zależy tym kobietą na pięknym
> wyglądzie - z tego wniosek, że te palące kobiety są głupiutkie).

Ciekawy wniosek. Kobieta, ktorej nie zalezy na pieknym wygladzie jest
glupia.
A zapewne te wszystkie wymuskane i odrobione panienki co spedzaja
przed lustrem i w gabinetach kosmwetycznych cale godziny sa super
madre.
:)))

Tyle, ze jakos wcale to tak nie jest :)

> Tak swoją drogą przydałoby się aby w końcu w Polsce zapanowała moda na
> niepalenie - tak aby palacze byli tępieni na każdym kroku.

Hm.. widze ze masz fajne poglady. narkotyki - scigac, zakazac, sadzac
do pierdla. palaczy tepic.
Kogo bys jeszcze potepil i jak?
To zaczyna sie robic poniekad ciekawe...

Bronic ludzi przed nimi samymi?

--

Jak...
____ NAWRAT - oszust i zlodziej ____