Jak...

1. Data: 2000-06-30 06:43:26

Temat: Jak...
Od: j...@f...polbox.pl szukaj wiadomości tego autora

Pytanie ?
Jak zapomniec o przeszlosci moze nie calkiem gdyz to jest nie mozliwe
ale chociaz na tyle aby nie wplywala ona na terazniejszosc
....czas..... jezeli to juz sie ciagnie pare lat co to znaczy
czas...
Jak dopuscic do siebie mysl ze ukochanej osoby juz nie ma i nigdy nie
bedzie ...
Jak przestac uciekac przed wlasnymi myslami ... , przed ludzmi ich
miloscia
Jak odbic sie od dna na ktorym sie wyladowalo
Dlaczego zawsze przegrywamy ze smiercia ;o( ... ?

1. Data: 2000-06-30 07:31:54

Temat: Re: Jak...
Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: <j...@f...polbox.pl>

> Jak dopuscic do siebie mysl ze ukochanej osoby juz nie ma i nigdy
> nie bedzie ...

Pozwolic jej odejsc.

> Jak przestac uciekac przed wlasnymi myslami ... , przed ludzmi ich
> miloscia

Nie uciekac. Kazda mysl ma swoje zadanie. Nie uciekac przed miloscia bo to
grozi odgrodzeniem sie od swiata rzeczywistego. Po prostu dac sobie czas.

> Jak odbic sie od dna na ktorym sie wyladowalo

Kapitalnie powiedzial to Lec, wiec pozwolisz, ze zacytuje "Kiedy znalazlem
sie na samym danie od spodu uslyszalem pukanie"

> Dlaczego zawsze przegrywamy ze smiercia ;o( ... ?

Nie przegrywamy ze smiercia. Smierc jest nieodlaczna czescia zycia. To taka
trudna dla ludzi do zaakceptowania forma przemiany.

Pozdrawiam serdecznie
Monia

---
Sprzedasz to czego nie potrzebujesz, kupisz to co szukasz
na aukcji internetowej - bez oplat !!! http://www.interaukcja.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-06-30 07:45:23

Od: "DoKriss" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna w zyciu kochac wiele osob - wierz mi. Ktos kto niszczy swoje zycie dla
drugiej osoby, nie kocha siebie. Milosc do samego siebie jest
najwazniejsza - przeciez to ja jestem dla siebie najblizszy - spojrz w
lustro, tam jest Twoja najblizsza, najukochansza osoba. Naucz sie sznowac
siebie - wtedy nikt Tobie nie zrobi krzywdy.

pozdrawiam DoKriss

1. Data: 2000-06-30 07:53:06

Od: j...@f...polbox.pl szukaj wiadomości tego autora

Tak prosto to wszytsko brzmi ja wiem zdaje sobie sprawe rozumie tylko nie
potrafie inaczej , mam wszystko doslownie wszystko oprocz spokojnego snu ,
mysli czy raczej wspomnienia doprowadzaja mnie do szalu i dlatego uciekam ...
a najbardziej mnie w tym wszystkim dobija to ze ranie innych swoim
postepowaniem tym ze sie odsuwam
staram sie juz tyle lat ..... moze wkoncu spadne ale w gore :o)

Dzieki Moniko

1. Data: 2000-06-30 07:59:30

Od: j...@f...polbox.pl szukaj wiadomości tego autora

Kochac wiele osob ... miales kiedys sytuacje ze siedzisz sobie z np jakas
dziewczyna rozmawiacie i nagle jak film urywki z wczesniejszego zycia
nie koniecznie byles tu z "inna " osoba , wystarczy czasem to samo slowo gest
i co..... musisz szybko wyjsc. gdyz zaczynasz walczyc znowu z myslami ;o(
Nie nie nawidze siebie mam wszystko co prawdziwej kobiecie potrzeba ale
tylko ... wlasnie patrzac w lustro ...

Pozdrawiam
:o)

1. Data: 2000-06-30 08:26:51

Od: n...@g...pl (NoFacjta) szukaj wiadomości tego autora

SPodobały mi się te słowa!!

Pozdrawiam
NF

1. Data: 2000-06-30 09:25:39

Od: "DoKriss" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze jestesmy sami, rodzac sie, zyjac, umierajac. Trzeba o tym wiedziec.
Nikt nam nie pomoze jesli najpierw nie pomozemy sobie sami. Sami siebie
potrafimy najbardziej krzywdzic - wypominanie, przypominanie, ganienie sie.
Tak naprawde to nik Ciebie nie doceni tak jak Ty sam(a) mozesz siebie
docenic. Pociesz sie, te gesty sa w Tobie, te wspomnienia sa w tobie, tamta
rzeczywistosc - nierzeczywistosc tez byla zawsz i tylko w Tobie

hej, hej, hej DoKriss

1. Data: 2000-06-30 10:48:36

Od: j...@f...polbox.pl szukaj wiadomości tego autora

DoKriss
Cale zycie jestesmy sami tylko we dwoje latwiej to zniesc ;o))

Jestem i tak szczesliwsza od innych mimo ze to tak boli
sa tacy co nigdy nie przezyja tego co ja ... nie beda naprawde szczesliwi
a ja bylam ...
I caly czas tym sie pocieszam :o)))

buziaki

1. Data: 2000-06-30 11:29:10

Temat: Odp: Jak...
Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bym dorzucil jeszcze kilka pytan od siebie

- jak wygrac w totolotka ?
- jak cofnac czas ?
- dlaczego musimy sie starzec ?
- co przyniesie przyszlosc ?
- dlaczego suma katow w trojkacie wynosi 180 stopni ?
- ..... itd , itp......... i ostatnie

- co ja tutaj robie ?

Z.

1. Data: 2000-06-30 20:52:47

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

j...@f...polbox.pl wrote in message <3...@f...polbox.pl>...
> [...]
>miloscia
>Jak odbic sie od dna na ktorym sie wyladowalo
>Dlaczego zawsze przegrywamy ze smiercia ;o( ... ?

Jest to pytanie na ktore nikt sie nie spodziewa odpowiedzi. Pada ono z ust,
ktorego nieszczescie spotkalo. Nie ma na to slow pociechy. Tylko czas moze
zlagodzic bol, a raczej stepic jego ostrze

jakub.

____ NAWRAT - oszust i zlodziej ____
straszny telefon
SZUKAM