A oto i nastepny przypadek ...

1. Data: 2000-06-28 21:40:28

Temat: A oto i nastepny przypadek ...
Od: "PI" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... do zdiagnozowania.

> Prawdziwym wskaznikiem demokracji danego kraju jest ilosc
> pedalow i innych zboczencow w spoleczenstwie!!!!!!!!!!!!
> Im ich wiecej tym bardziej demokratyczny kraj.
> Superdemokratyczna moze byc wyspa zamieszkala tylko przez
> pedalow. ONZ powinno taka wyspe wyznaczyc zajac i osadzic
> tam pedalow na stolcach. UF.

a może chociaż macie pomysł, jak takiemu odpowiedzieć...

pozdrawiam
Paweł

1. Data: 2000-06-29 05:50:16

Temat: Re: Odp: A oto i nastepny przypadek ...
Od: u1 <u...@s...wckp.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@a...com.pl napisał(a):

> jasne, ze wystarczy wprowadzic dyktature albo lepiej monarchie ( z krolem z
> ZCHN) i z miejsca pedaly stana sie heteroseksualni.
> Z.

A jeśl ici z ZCHN przejdš na ich stronę???

1. Data: 2000-06-29 06:13:35

Temat: Odp: A oto i nastepny przypadek ...
Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-06-29 10:31:11

Temat: Odp: Odp: A oto i nastepny przypadek ...
Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeśl ici z ZCHN przejdą na ich stronę???

to wtedy bedziemy mieli wreszcie prawdziwa demokracje. zastanawiam sie tez
czy nasz pieniacz od zboczencow jak sie rozejrzy widzi jakies klamki w
drzwiach ???? :))))).

1. Data: 2000-06-29 19:29:37

Temat: Re: A oto i nastepny przypadek ...
Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@a...com.pl wrote in message ...

>jasne, ze wystarczy wprowadzic dyktature albo lepiej monarchie ( z krolem z
>ZCHN) i z miejsca pedaly stana sie heteroseksualni.
>Z.

Sluszne rozwiazanie.
Ja bym proponowal na krola wlasnie autora wyzszego pytania (choc jest bez
znaku zapytania).
Ten by juz wiedzial, jak rozprawic sie z opozycja.

jakub

1. Data: 2000-06-29 19:29:38

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@a...com.pl wrote in message ...

>to wtedy bedziemy mieli wreszcie prawdziwa demokracje. zastanawiam sie tez
>czy nasz pieniacz od zboczencow jak sie rozejrzy widzi jakies klamki w
>drzwiach ???? :))))).

Prosze sie nie znecac nad PI. Trzeba miec troche "szacunku" dla czlowieka,
dla ktorego inni ludzie moga byc bydlem.

jakub

Prosze o postawienie diagnozy ...
zakochanie
Niestabilność emocjonalna