Prosze o postawienie diagnozy ...

1. Data: 2000-06-28 17:42:20

Temat: Prosze o postawienie diagnozy ...
Od: "PI" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... pacjentowi o nastepujacych objawach.

> Odrazajacy, brudni, zli
> takie odczucia mi sie kojarza, jak widze ten sped zydomasonerii w
Warszawie,

1. Data: 2000-06-28 17:47:08

Temat: Re: Prosze o postawienie diagnozy ...
Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

PI wrote:

> ... pacjentowi o nastepujacych objawach.

To jest ten szczegolny przypadek, gdzie nie stawia sie diagnozy, tylko
przeklada delikwenta przez kolano i trzaska ile wlezie.

--
Dariusz Laskowski
Gdansk Wrzeszcz W pewnym sensie to ja mam

1. Data: 2000-06-29 06:17:48

Temat: Odp: Prosze o postawienie diagnozy ...
Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo realistyczny opis wspolczesnosci :)) , dodalbym ze te pedaly tylko
mysla o pieprzeniu sie nawzajem , za komuny to wladza ( partia ) , reka
milicjanta "wypalowala" takiego i zylo sie godnie :))))))))))).

1. Data: 2000-06-29 11:03:02

Od: "Duch" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... pacjentowi o nastepujacych objawach.

Diagnoza nalezy sie jemu i ... Tobie. ;-)
Bez obrazy, wyjasniam:
To co robisz to prowadzisz pewna walke,
ktora ma bardzo glebokie korzenie w dzialaniu
calego naszego spoleczenstwa, tak mi sie wydaje.
Tak naprawde ten facet mowi dokladnie to co Ciebie
rusza, tzn. gdyby Cie nie ruszalo to by tego nie pisal!

Niedawno wlasnie obserwowalem kumpla, ktory
litowal sie nad Ali Akcza, ten co trafil papieza, ze
zostal wsadzony do brutalnego wiezienia w Turcji
ale okazalo sie, ze nie za papieza,
ale za inne morderswo jakiegos
sklepikarza. To jakis dziwny i bardzo ciekawy
proces zachadzacy w naszym spoleczenstwie
(Europie?), ludzie lituja sie nad morderca
a buntuja sie przeciw karze dla niego ...

Do czego zmierzam... musze podac przyklad:
"ruchy wyzwolenia kobiet" ... jak
sie patrze wstecz to w tych ruchach jest
mnostwo buntu, a wroga jakos nie widac...
Ze zapedzanie do garow, ze tak jak pisze
spc_aci.com.pl, dawnej - "kobiety namawiane sa przez
zlych mezczyzn do aborcji", a teraz "ze kobiety
sa teroryzowane zakazem aborcji".
Nie wysmiewam sie, to przejaw jakiegos
problemu naszego spoleczenstwa, nazwijmy to
"problem 1".
Pojawiaja sie wzwiazku z takim "plakaniem", ruchy
"pomagajace" kobieta (oraz homoseksualistom, kalekom,
biednym itd.) i wprowadzane sa niezbyt madre ruchy,
np. ustawy np. ze w sejmie musi byc 50% kobiet, zeby nie
byly dyskryminowane.
To oczywiscie nie pomaga kobietom, za to tworzy pewien
nakaz "poprawnosci", ktory jest lekko panikarski,
ktos cos drobnego powie i od razu ... dyskryminacja i
nietolerancja. Ale gdzies tam istnieje ten "problem 1",
poczatkowy problem ktory doprowadzil do takiej
sytuacji, ktora "zmusil" niejako kobiety do "wyzwalania sie".

Acha... ktos moze wyczuwac ten swiatek polit-poprawnosci,
nie wytrzymac tego "miedlenia sie", tej "wrazliwosci spolecznej" i
nagle dowalic:

> Demoralizacje, pedalstwo, kurestwo, narkomanstwo itp., uwazaja za dobra
> demokracji, byle ludzie nie dostrzegli o co tak naprawde chodzi.

To powyzej oczywiscie takie-tam w sumie nijakie wyladowywanie emocji,
odpowiedz na pwne procesy spoleczenstawa
(te o ktorych tu pisze i inne w ktorych my, ja i ty uczestniczymy)
ale Ciebie strasznie wzrusza, zaczynasz z tym walczyc,
bo te teksty niszcza (czy tez podkopuja) strannie wybudowany obraz
np. "wyzwolonej kobiety". Niestety ten "krol" jest nagi, bo ten obraz
kobiety
powstal po to wy "uchronic sie" od "problem1", a nie zeby go rozwiazac i
miec w niego wglad. A "ochraniac" przed "problemem 1" trzeba coraz bardziej
i bardziej, az tworzy sie taki dziwny hermetyczny troche swiatek w ktorym
byle tekst powoduje "napiecia".

Zgadzasz sie, czy widzisz to inaczej?

Pozdrawiam! Duch

1. Data: 2000-06-29 19:29:33

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

PI wrote in message <0Oq65.64765$DC.1503256@news.tpnet.pl>...
>... pacjentowi o nastepujacych objawach.

>Warszawie,

Slusznie!
Wszystkich o innych orientacjach i pogladach trzeba sie pozbyc.
Najlepiej wyslac ich na ksiezyc, jesli juz nie zastosowac bardziej
radykalnych srodkow.
Niech zyje tolerancja!!!

Nie wiem tylko, co te powyzsze "madrosci" maja wspolnego z grupa
psychologii, gdzie ludzie staraja sie jeden drugiemu pomoc.
A moze wlasnie ma, jak jeden pisal, ze ta grupa jest o rzyganiu.:-)))

jakub

1. Data: 2000-06-29 19:29:35

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod wrote in message <3...@i...net.pl>...

>To jest ten szczegolny przypadek, gdzie nie stawia sie diagnozy, tylko
>przeklada delikwenta przez kolano i trzaska ile wlezie.

Tez zgoda! Tylko nie wiem, czy to duzo pomoze i czy to zadowolni naszego
estete.
Czy nie przychodzi Ci na mysl, cos bardziej radykalnego?

jakub

>--
>Dariusz Laskowski
>Gdansk Wrzeszcz W pewnym sensie to ja mam
>sms:+48501770655 jedno jadro i jedna piers.
>mailto:d...@i...net.pl (c) smarkacz

zakochanie
Niestabilność emocjonalna
jak uniknąć wojska?