Pamiętacie wątek Boy7

1. Data: 2016-05-20 11:11:10

Temat: Pamiętacie wątek Boy7
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecałem ten film, dałem krótki opis, a teraz.....

1. W sejmie przepychana ustawa antyterrorystyczna.
2. W autobusie znajduje się bomba, kierowca wynosi z pojazdu, bomba wybuch rani
kobietę.
3. Naprawdę uważacie to za zbieg okoliczności?

2. Data: 2016-05-20 14:57:39

Temat: Re: Pamiętacie wątek Boy7
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Uważamy że w 95% bełkoczesz pod nosem.

Mongolski Związek Hokeja na Trawie i bezrobotni zaniepokojeni
sytuacja TK w PL. Masz czytaj:

Mongolski Związek Hokeja na Trawie, już w poniedziałek odniesie się do stanu prawnego
w kontekście konfliktu na płaszczyźnie trójpodziału władzy. Polacy zagryzają wargi,
trzymają kciuki i cali podnieceni oczekują relacji na żywo. Rzucają wszelkie zajęcia
i pasje i nie pytają co tam na zgrupowaniu kadry słychać. Cała Polska modli się, żeby
stanowisko było przychylne.
http://www.kontrowersje.net/mongolski_zwi_zek_hokeja
_na_trawie_wyra_a_zaniepokojenie_sytuacj_wok_trybuna
_u

3. Data: 2016-05-20 15:11:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
[...]

Putin kacapie w Rosji robił takie numery, a że wy swołocz bolszewicka to po jednej
wazelinie jedziecie, bo trudno uwierzyć w takie zbiegi okoliczności .

4. Data: 2016-05-20 17:27:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 maja 2016 11:11:11 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
kobietę.
> 3. Naprawdę uważacie to za zbieg okoliczności?

A to nie ty globuś tę bombę w autobus?!
Tak jakoś podobnyś na tych fotkach z monitoringu ;P

5. Data: 2016-05-20 17:30:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
- pokaż cytowany tekst -
A to nie ty globuś tę bombę w autobus?!
Tak jakoś podobnyś na tych fotkach z monitoringu ;P

A to ja wprowadzam ustawę antyterrorystyczną która ma stworzyć państwo policyjne i
muszę pokazać że jest potrzebna?

6. Data: 2016-05-21 09:23:09

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Stawiam na to ze to jakis zagenturyzowany KODowiec, majacy wykazac ze u nas wcale nie
jest tak bezpiecznie przed SDMem ;)

7. Data: 2016-05-22 00:15:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kodowiec walczy o ustawę której wprowadzenie to stan wyjątkowy, no rzeczywiście
powinnieście się teraz bać polaków, bo chlubnie ze łba ta antypolska jucha bolszewi
pisowskiej.

Kill Bill
Psychuszki
Zaczyna się bieda