Pan dr.Piotr Kasztelowicz

1. Data: 2007-12-18 17:41:44

Temat: Pan dr.Piotr Kasztelowicz
Od: "Tatko" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Córka moja ( 17lat) ma sporadyczne bardzo silne bóle
podbrzusza które powodują u niej nagłe omdlenia.
Była konsultowana w poradniach-ginekologicznej i nefrologicznej,
w Szpitalu Wojewódzkim dla dzieci w Bydgoszczy,
gdzie wyniki krwi i moczu oraz badania USG były zadawalające.
(nic nie stwierdzono).
Bardzo proszę o jakieś * /światło/ * gdzie jeszcze szukać przyczyny.

Z góry serdeczne dzięki.
Pozdrawiam *Tatko*
[ e...@o...pl ]

2. Data: 2007-12-18 20:09:29

Temat: Re: Pan dr.Piotr Kasztelowicz
Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Tue, 18 Dec 2007 18:41:44 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Tatko, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Córka moja ( 17lat) ma sporadyczne bardzo silne bóle
> podbrzusza które powodują u niej nagłe omdlenia.

Jam nie pan doktor - ale sie spytam - czy Twoja corka nie ma w tym czasie
ciemnego moczu?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2007-12-19 06:16:45

Od: "Tatko" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

La Luna wrote:
> [...]
> następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Jam nie pan doktor - ale sie spytam - czy Twoja corka nie ma w tym

NIE- wyniki ma bardzo dobre,
A co sugerujesz?.

4. Data: 2007-12-19 10:46:41

Od: JoannElle <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatko pisze:
> [...]
> (nic nie stwierdzono).
> Bardzo proszę o jakieś * /światło/ * gdzie jeszcze szukać przyczyny.

U psychiatry. To mogą być somatyczne objawy nerwicy. Skoro wszystkie
badania ma w porządku...

Pozdr, JoannElle

--
http://joannelle.digart.pl
GG:2137641

5. Data: 2007-12-19 17:01:48

Od: "Tatko" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoannElle wrote:

> U psychiatry. To mogą być somatyczne objawy nerwicy. Skoro wszystkie
> badania ma w porządku...
>
> Pozdr, JoannElle

A skąd te *bardzo silne bóle* ?
Nerwice raczej nie bolą.
Pozdrowienia.

6. Data: 2007-12-19 19:38:38

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Dec 2007, Tatko wrote:

> [...]
> dzieci w Bydgoszczy, gdzie wyniki krwi i moczu oraz badania USG były
> zadawalające. (nic nie stwierdzono). Bardzo proszę o jakieś * /światło/

Bardzo trudno powiedzieć ale poleciłbym jeszcze aby brzuch zbadał
chirurg, ponieważ chirurdzy jednak mają największe doświadczenie
w badaniu brzucha. Nie bardzo łatwo jest połączyć bóle brzucha
z omdleniami? Trudno mi na prawdę cokolwiek wymyśleć ale jeśli
są to rzeczywiście utraty przytomności powinien zbadać także
neurolog

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

7. Data: 2007-12-19 19:43:14

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Dec 2007, La Luna wrote:

> Jam nie pan doktor - ale sie spytam - czy Twoja corka nie ma w tym czasie
> ciemnego moczu?

myślisz o profirii? Bardzo rzadka choroba ale może dawać
takie objawy więc jeśli nic innego się nie stwierdzi
faktycznie można spróbować oznaczyć porfiryny w moczu ...
Brawo :) dobrze skojarzone objawy, chociaż oczywiście nie
musi to być porfiria

http://pl.wikipedia.org/wiki/Porfiria

P.

8. Data: 2007-12-19 19:48:18

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Dec 2007, JoannElle wrote:

> U psychiatry. To mogą być somatyczne objawy nerwicy. Skoro wszystkie
> badania ma w porządku...

tego też nie da się wykluczyć - ale najpierw niech zbada jednak
neurolog

P.

9. Data: 2007-12-19 21:28:11

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Gru, 18:41, "Tatko" <a...@i...pl> wrote:
> [...]
> (nic nie stwierdzono).
> Bardzo proszę o jakieś * /światło/ * gdzie jeszcze szukać przyczyny.

O wczesnego dzieciństwa miałam napady bólu brzucha. Kilkakrotnie
kończyło się to wizytą na izbie przyjęć.
Pewnego dnia trafiłam na mądrego lekarza, ktory wykonał mi urografię
na stojąco. Okazało się, że jedna nerka sporo opada, uciskają coś
tam:) Paskudny ból był zlokalizowny w okolicach podbrzusza.Zalecono
unikanie dźwigania, skakania itp. Może warto to też sprawdzić.
Pozdr.

10. Data: 2007-12-20 20:15:57

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 19 Dec 2007 20:43:14 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Piotr Kasztelowicz,
a następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> myślisz o profirii?

Dokladnie :)

> Bardzo rzadka choroba ale może dawać
> takie objawy więc jeśli nic innego się nie stwierdzi
> faktycznie można spróbować oznaczyć porfiryny w moczu ...

Dlatego mi sie wlasnie skojarzyla - bardzo silne bole brzucha i wszystkie
badania ok - taka to specyfika choroby...

> Brawo :) dobrze skojarzone objawy, chociaż oczywiście nie
> musi to być porfiria

Pewnie ze nie musi i oby nie byla :)
Tak mam ze czasem mi sie cos kojarzy.
Wiec pomyslalam ze sobie napisze :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło
http://republika.pl/kocia_stronka/

artysta Maciej Kot, CENTRUM ZDROWIA DZIECKA w Warszawie
artist Maciej Kot.The Children's Memorial Health Institute
Co to jest medycyna okultystyczna?
Jaki dobry sposób na ostrogi...??
Polknieto zeba