Panele (bez)klejowe

1. Data: 2003-07-22 11:41:51

Temat: Panele (bez)klejowe
Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
chcę położyć panele bezklejowe (na zatrzask). Czy rzeczywiście nie potrzebują
one kleju? Czy lepiej jednak na łaczenich kapnąć trochę. Jeśli tak to czym?

Pozdrowienia,
Hubert.

1. Data: 2003-07-22 16:28:22

Temat: Re: Panele (bez)klejowe
Od: "Rem" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

tez jestem akurat w trakcie poszukiwania paneli do mieszkania.
Z tego co sie dowiadywalem to sa dwa rodzaje paneli bezklejowych.
Jakies uniclick i click to click.
Jedne wymagaja klejenia na laczeniach a te drugie nie.
Przez caly czas szukania tez bylem informowany ze bezklejowe sie kleji a
inne bezklejowe sie nie kleji.
Wiec zalezy ktore wybierzesz i wazne zebys uswiadomil osobe ktora je kladzie
jakie to sa panele.
Jezeli dasz klej do tych ktorych sie nie kleji to tracisz automatycznie
gwarancje

Pozdrawiam
Rem

1. Data: 2003-07-23 05:52:11

Od: "Janusz J. Wójcik" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rem wrote:
> ...sa dwa rodzaje paneli bezklejowych...
> ...Jedne wymagaja klejenia na laczeniach a te drugie nie.
??? ;-)))
Bezklejowe wymagają klejenia?
AFAIK to bezklejowe nie wymagają klejenia,
jednak niektórzy producenci dopuszczają klejenie takich paneli.
Ja swoje bezklejowe potraktowałem na krawędziach klejem
(klej montażowy Patex do paneli) a to tylko z jednego
(nie wiem czy słusznego) powodu, a mianowicie mam nadzieję
w ten sposób je bardziej zabezpieczyć przed wpływem wilgoci
wnikającej na krawędziach łączenia i w ten sposób przedłużyć
ich trwałość!

> Jezeli dasz klej do tych ktorych sie nie kleji to tracisz automatycznie
> gwarancje

To bardzo ważna uwaga! Trzeba więc dokładnie czytać instrukcję
z wybranego rodzaju paneli, tam będzie wyjaśnione, czy można
dodatkowo kleić czy nie. Na moich taka możliwość była.

pozdrawiam
JJW

Szambo bez dna...
Zrobilem super szafe z dzwiami azurowymi czym je....?
nowoczesne oświetlenie do pokoju
Sprzedam Stol Debowy[antyk]
patera