Panie Prezydencie

11. Data: 2020-05-04 16:44:13

Temat: Re: Panie Prezydencie
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> nie odczuwam wiezi z toba
> ---
> Bo masz zaburzone tak wszelkie odczuwanie jak i wienzi...? ;P

zdecydowanie jestem aspoleczny, wobec ciebie, dziekuje
---
Wyjontki POtwierdzajom czy obalajom reguly twoim zdaniem? ;)

12. Data: 2020-05-04 20:20:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-04 14:58, Sylvio Balconetti wrote:

> Wiem, wiem, slyszalem o instancjach, ktore ustalaja co jest polskie i
> kto Polak. Kiedys zdarzalo mi sie sluchac i czytac teksty o
> polskojezycznych szczekaczkach, a nawet znalazlem w zbiorze staroci
> rodzinnych dzielo pt "Targowica lezy nad Atlantykiem". A w kosciele
> wisiala lista filmow nie polecanych.

To dobrze, ze wiesz... wazniejsze jest to ktore filmy ogladasz...?

13. Data: 2020-05-06 16:35:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/05/2020 o 15:44, m...@g...com pisze:

> zdecydowanie jestem aspoleczny, wobec ciebie, dziekuje
> ---
> Wyjontki POtwierdzajom czy obalajom reguly twoim zdaniem? ;)

to systematyka dziecko

--
gazebo

14. Data: 2020-05-06 22:24:33

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ---
> Wyjontki POtwierdzajom czy obalajom reguly twoim zdaniem? ;)

nie odPOwiadac na niewygodne pytania
to dziecinada systematyku ;P

15. Data: 2020-05-07 18:17:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/05/2020 o 21:24, m...@g...com pisze:

> to systematyka dziecko
> ---
> nie odPOwiadac na niewygodne pytania
> to dziecinada systematyku ;P

nie rozumiec odpowiedzi i jest git

--
gazebo

16. Data: 2020-05-07 22:11:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> to systematyka dziecko
> ---
> nie odPOwiadac na niewygodne pytania
> to dziecinada systematyku ;P

nie rozumiec odpowiedzi i jest git
---
ty juz dobrze rozumiesz
tylKO udajesz dziecKo we mgle
co to innych ma za dzieci
tylKo nie siebie zazdziecialego dziada ;P

17. Data: 2020-05-08 05:56:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/05/2020 o 21:11, m...@g...com pisze:

> [...]
> tylKO udajesz dziecKo we mgle
> co to innych ma za dzieci
> tylKo nie siebie zazdziecialego dziada ;P

ja mam cie za idiote a nie dziecko, lapiesz roznice?

--
gazebo

18. Data: 2020-05-08 13:00:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ja mam cie za idiote a nie dziecko, lapiesz roznice?
---
kiedy zlapiesz ze wpierw musisz siebie miec za idiote?

19. Data: 2020-05-08 19:06:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/05/2020 o 12:00, m...@g...com pisze:
> ja mam cie za idiote a nie dziecko, lapiesz roznice?
> ---
> kiedy zlapiesz ze wpierw musisz siebie miec za idiote?

wiecej wiary w siebie ci nie zycze

--
gazebo

20. Data: 2020-05-08 23:55:43

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ja mam cie za idiote a nie dziecko, lapiesz roznice?
> ---
> kiedy zlapiesz ze wpierw musisz siebie miec za idiote?

wiecej wiary w siebie ci nie zycze
---
Bos sam idiota co tylKO innych ma za takowych
widzonc w nich wyparte wlasne nadente ego ;P
Kazdy "bog" konczy w kaftanie z taKOm diagnozom
[n.b.: o tymze "Kula i Krzyz" G.K.Chesterton]
PS: z serca zycze mniej tej wiary -dla zdrowia :)

Niemianskie Szczepionki Darmo Dla Wszystkich!!!
[BlisKOcorazBlizej]
Kolejny dohtorek KOronaswirusek
Pandemia? Jaka pandemia!? W POlsce ogolny spadek liczby zgonow do 40%
i wirus przydusil