Panierka jak w K F C

1. Data: 2006-01-09 22:10:37

Temat: Panierka jak w K F C
Od: "Tomasz Piotrowski" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Żartowałem ;)

Czytuje Was sobie od dłuzszego czasu i pomyslałem, ze powiem dzień dobry
:) (pichce sobie coś czasem, może sie kiedys podzielę;).

Smacznego,
T.

--
http://foto.maniac.org.pl/

2. Data: 2006-01-10 09:02:12

Temat: Re: Panierka jak w K F C
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 Jan 2006 23:10:37 +0100, "Tomasz Piotrowski"
<n...@n...com> wrote:

> [...]
>
>Czytuje Was sobie od dłuzszego czasu i pomyslałem, ze powiem dzień dobry
>:) (pichce sobie coś czasem, może sie kiedys podzielę;).

Chorera, popsules mi zabawe, bo juz zamyslalam, CO odpisac i
kryptycznie dac do zrozumienia, ze zaraz mlotem po lbie
dostaniesz, ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

mozesz sie jeszcze zasadzic na starodawne juz tiramisu, golonke i
pare roznych drobiazgow...prawde mowiac te pytania to mi te
golonke dokladnie obrzydzily, heheheheheh

No to lece z psem, bo tupie pod drzwiami

Pierz i tupiacy pies
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2006-01-10 09:08:44

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:7tt6s1h60i1gkislneapi6r64nn240rgp3@4ax.com...

> [...]
> dostaniesz, ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
>
> mozesz sie jeszcze zasadzic na starodawne juz tiramisu, golonke i

A pizza? To przecież sztandarowe pytanie!!

;-)

pozdrawiam
Basia

4. Data: 2006-01-10 09:42:14

Od: "Protz" <n...@m...konta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Piotrowski" <n...@n...com> napisał

> :) (pichce sobie coś czasem, może sie kiedys podzielę;).

wrzuc przepis na pizze! ;)

Protz

5. Data: 2006-01-10 09:51:44

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisał(a):

> A pizza? To przecież sztandarowe pytanie!!

"A przepis na racuchy znasz?" :P

--
Ania

"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead"
[Rincewind, The Light Fantastic]
http://www.aniared.blog.onet.pl

6. Data: 2006-01-10 09:59:10

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Protz" <n...@m...konta.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tomasz Piotrowski" <n...@n...com> napisał

> wrzuc przepis na pizze! ;)
>
> Protz

Zrób piroga biłgorajskiego zaskoczysz wszystkich..przepis podałem pare
wątków niżej ;))

7. Data: 2006-01-10 12:48:25

Od: "Aga Michalak" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "A przepis na racuchy znasz?" :P

może lepiej na murzynka??
--
Aga i Franek (07.01.2005)
http://b2.lilypie.com/Sd0ap1.png

8. Data: 2006-01-10 15:53:30

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Protz <n...@m...konta.pl> pisze:

> wrzuc przepis na pizze! ;)

Ale taką jak w Pizza Hut oczywiście!

--
PozdrawiaM

9. Data: 2006-01-10 17:03:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Jan 2006 10:08:44 +0100, "Basia" <b...@o...pl>
wrote:

>U?ytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisa? w
>wiadomo?ci news:7tt6s1h60i1gkislneapi6r64nn240rgp3@4ax.com...

>A pizza? To przecie? sztandarowe pytanie!!
>
>;-)
>
>pozdrawiam
>Basia

<zawstydzony szept>Zapomnialam </zawstydzony szept>

Pierz
K.T. - starannie opakowana

10. Data: 2006-01-10 17:04:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Jan 2006 10:51:44 +0100, aniared
<a...@n...pl> wrote:

>"A przepis na racuchy znasz?" :P

To jest haslo tajemne przeciez :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

tumeryk co to?
Przepis na farsz z kurkami do naleśników
nie zdążyłam zapisać
Czy ktoś mial kuchnie elektryczna....
Piróg Biłgorajski - potrawa regionalna :)))