Papieros to tez narkotyk

11. Data: 2001-01-26 11:13:20

Temat: Re: Alkohol to tez narkotyk
Od: l...@i...nom.pl (Leszek Karlik) szukaj wiadomości tego autora

On 26 Jan 2001 10:31:07 +0100, Michal Malaczek <k...@i...pw.edu.pl>
disseminated foul capitalist propaganda:

[...]
>alkohol nie jest narkotykiem.
>Narkotyk - srodek odurzajacy pochodzenia roslinnego lub syntetycznego.
>Alkohol jest srodkiem chemicznym, jedna z postaci wodorotlenku, wystepuje w
>przyrodzie jako pochodna fermentacji.

Alkohol - srodek odurzajacy (depresant centralnego ukladu nerwowego, powoduje
miedzy innymi inhibicje inhibicji ;>>>) pochodzenia roslinnego (chmiel,
winogrona) lub syntetycznego (przemyslowy spirytus).

Pasuje do definicji narkotyku jak ta lala.

>Narkotyk nie ma w swym skladzie chemicznym slynnego C..H..OH (w miejsce
>kropek wstawic jakies liczby).

No to co? Amfetamina nie ma w swoim skladzie THC, to nie jest narkotykiem?
Istnieje wiele substancji chemicznych dzialajacych na centralny uklad
nerwowy. Jedna z nich jest C2H5OH.

>Faktycznie - alkohol pobudza, otepia i uzaleznia, ale w inny sposob niz
>narkotyki.

Jak dokladnie _inny_?

[...]
>A grzybki? hm... fakt, zerwanie muchomorka to konflikt z prawem. Sa pod
>ochrona ;o)
A wyhodowanie w domu? :>

>Michal
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik; YASL(TM); SNAFU TANJ TANSTAAFL; KDSM FM; /^\ lk
Do you want to join the Ancient Illuminated Seers of Bavaria? / (*) \

12. Data: 2001-01-26 15:20:56

Temat: Re: Papieros to tez narkotyk
Od: "Tutejszy" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
> jasne ze to narkotyk!!!!
> o wiele bardziej szkodliwy od marihuany!!!
> mr.cannabis

czlowieku, uspokój się. przeczytaj pobieżnie choć cały wątek "marysia", a
potem popatrz, co napisałeś

t.

13. Data: 2001-01-26 15:21:08

Od: "Leo" <l...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Roberto" <r...@t...de> napisal w wiadomosci
> A najsmiejszniejsze w tym jest to ze NIEMA palacza na swiecie,ktoremu
> papierosy smakuja
> Palacz wie podswiadomie ze jest skonczonym idiotom palac papierosy kture
mu
> nic nie daja ani w niczym nie pomagajom,dlatego wymysla sobie rozne
> historie,ktore usprawiedliwiajom jego nalog-staje sie
spokojniejszy,potrafi
> sie lepiej skoncentrowac itp.

A ty to juz wiesz najlepiej. Na pewno z wlasnych doswiadczen, choc nawet
gdyby to nie jest to powód by uogólniac twoje przezycia do skali "wszystkich
palaczy"

14. Data: 2001-01-29 10:17:06

Od: e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl (emes) szukaj wiadomości tego autora

On 26 Jan 2001 10:31:07 +0100, Michal Malaczek <k...@i...pw.edu.pl> wrote:

>alkohol nie jest narkotykiem.

oczywiście że jest.

>Narkotyk - srodek odurzajacy pochodzenia roslinnego lub syntetycznego.
>Alkohol jest srodkiem chemicznym, jedna z postaci wodorotlenku, wystepuje w
>przyrodzie jako pochodna fermentacji.

czyli jest pochodzenia roślinnego, po lekkim przetworzeniu.

>Narkotyk nie ma w swym skladzie chemicznym slynnego C..H..OH (w miejsce
>kropek wstawic jakies liczby).

skąd takie informacje? kto ci powiedział?

a może wszystkie alkohole nie są narkotykami? tetrahydrokanabinol też? ;)

>Nie podczepiajmy kazdej uzywki pod narkotyk.
>Faktycznie - alkohol pobudza, otepia i uzaleznia, ale w inny sposob niz
>narkotyki.

w inny - owszem. każdy narkotyk działa w inny sposób, ale nie oznacza to że nie
jest narkotykiem

>Pisze tak, bo uwazam, ze ustawa antynarkotykowa (o przeciwdzialaniu
>narkomanii) nie jest do konca przemyslana. Sam jestem przeciwnikiem
>narkotykow, ale szlag mnie trafia, gdy jednym zabrania sie dostepu do uzywek
>(do hery, amfy, itp.), a innym nie (palaczom).

tu się jak najbardziej zgadzam - ustawa antynarkotykowa jest faszystowska i
przede wszystkim wyrządza więcej szkód niż pożytku.

>A grzybki? hm... fakt, zerwanie muchomorka to konflikt z prawem. Sa pod
>ochrona ;o)

muchomor czerwony i plamisty pod ochroną? pierwsze słyszę.

--
emes
[ http://www.kanaba.prv.pl ]

15. Data: 2001-01-29 10:22:21

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roberto wrote:

> A najsmiejszniejsze w tym jest to ze NIEMA palacza na swiecie,ktoremu
> papierosy smakuja

Pudło. To wyjątkowo przyjemne uczucie. To co czuję w płucach, to co czuję
w głowie, to co czuję w nogach... Kocham to. ;-P

> Palacz wie podswiadomie ze jest skonczonym idiotom

Ja akurat wiem świadomie, ale nie to, że jestem idiotą, ale to,
że jestem chory. Czy wszystkich uzależnionych nazywasz idiotami?

> palac papierosy kture mu
> nic nie daja ani w niczym nie pomagajom,dlatego wymysla sobie rozne
> historie,ktore usprawiedliwiajom jego nalog-staje sie spokojniejszy,potrafi
> sie lepiej skoncentrowac itp.

Ależ dają! Chociażby redukują napięcie albo łagodzą lęk - to fakt
psychologiczny. Pozwalają zaspokajać swoje potrzeby autoagresji,
agresji też skierowanej na innych. Dają wiele innych rzeczy...
Na tym właśnie polega uzależnienie. Gdyby cała sprawa polegała
tylko na "wymyślaniu", to "wymyśliłbym" sobie np., że to wszystko
daje mi pogryzanie marchewki. W tym właśnie problem z uzależniaczami,
że coś dają, chociaż dają w sposób patologiczny i zazwyczaj są
objawem choroby czy jakichkolwiek innych problemów.
--
Dariusz Laskowski Wojciech Puchar: ...więc po co Linux?
mailto:d...@p...pl Dariusz K. Ladziak: Bo można na intelektualistę

16. Data: 2001-01-29 10:22:30

Od: "mr.cannabis" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [ciach]
>
> czlowieku, uspokój się. przeczytaj pobieżnie choć cały wątek "marysia", a
> potem popatrz, co napisałeś
>
> t.

ja wiem co napisalem

17. Data: 2001-01-29 10:22:38

Od: "sebbie" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Malaczek" <k...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> narkotykow, bo jako jedyny ma spoleczne przyzwolenie.
> Moze to bedzie poczatkiem ich walki z nalogiem...

chyba was pogielo... (sorry zla slowa), ale co sobie myslicie? wolnosc
czlowieka w spoleczenstwie i tak jest bardzo ograniczona.. a Wy.. chcecie
ograniczac ja jeszcze bardziej?
ludzie maja sie stac bezwolnymi maszynami, ktorym nic nie mozna? nie moge
zapalic papierosa, nie moge zacpac sie na smierc, to jest do cholery moje
zycie, czy Wasze? bedziecie robic wszystko "dla mojego dobra"? dla "dobra
ogolu"? bylo juz wiele takich co chcieli dobrze... tylko pomylili srodki...
zanim zdecydujecie sie wypowiadac takie poglady, pomyslcie, pomyslscie czy
przypadkiem nie mozecie sie mylic i czy nie ograniczacie wolnosci innych...
innych obywateli, ktorzy sa tak samo swiadomi swoich poczynan jak wy...

heh.. pozdrawiam
Sebbie
www.sebbie.z.pl

18. Data: 2001-01-29 10:22:44

Od: "sebbie" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leo" <l...@p...arena.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> >

> A ty to juz wiesz najlepiej. Na pewno z wlasnych doswiadczen, choc nawet
> gdyby to nie jest to powód by uogólniac twoje przezycia do skali

dokladnie... ON w koncu wie wszystko najlepiej, zna kazdego palacza na
swiecie osobiscie i moze wysuwac tak daleko posuniete wnioski...

pozdrawiam
Sebbie
www.sebbie.z.pl

ps. do palaczy - jakie palicie? dla mnie rothmansy rulez, no jeszcze
davidoffy i dunhille ujda, reszta mi nie smakuje

19. Data: 2001-01-29 10:22:49

Od: e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl (emes) szukaj wiadomości tego autora

On 26 Jan 2001 11:29:00 +0100, Dany alkoholik <t...@b...de> wrote:

>Dla ciala owszem.
>Dla psychiki w zadnym wypadku,
>tu cannabis jest jednym z mistrzow.
>m.in. rowniez dlatego, ze malo szkodliwy dla ciala

o, proszę. obaj zachowaliście się jak fanatycy, tyle że po przeciwnych stronach
:)))

--
emes
[ http://www.kanaba.prv.pl ]

20. Data: 2001-02-05 18:10:14

Od: "Kareem Abdul Jabbar" <m...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie do końca się zgodzę. Nikotyna, podobnie jak np. heroina czy kokaina jest
alkaloidem roślinnym, ale nie jest środkiem odurzającym. Dlatego tytoń nie
jest narkotykiem. Patrząc na właściwości to prędzej narkotykiem może zostać
(a nawet powinna) kawa i herbata.

DDA
Roślina kontra Cud ewolucji-człowiek.
Powitanko