Paraliż czy nie?

1. Data: 2004-06-24 05:30:16

Temat: Paraliż czy nie?
Od: "Jarek" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie drobne pytanko. Od ok 2 miesęcy mam zdrętwiałe 2 palce u lewej ręki.
Prawdopodobnie spowodowane jest to nadmiernym spędzaniem czasu przy komputerze.
Myślałem że mi to przejdzie jak przechodziło mi zawsze drętwienie, lecz to nie
chece mi przejść! Bardzo przeszkadza mi to w czynnościach życia codziennego, w
pracy jak i również w grze na gitarze! Czy to kiedykolwiek minie? Może są na to
jakieś lekarstwa, witaminy (np magnez itp?)?

2. Data: 2004-06-24 07:52:18

Temat: Re: Paraliż czy nie?
Od: "safanduaal" <l...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
na to
> jakieś lekarstwa, witaminy (np magnez itp?)?

Czlowieku na co Ty czekasz???
Biegiem do lekarza!!!!!!

3. Data: 2004-07-01 07:45:54

Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na to
> jakieś lekarstwa, witaminy (np magnez itp?)?

Ja tak kiedyś miałem. Myślałem, że od jazdy na rowerze.
Lekarze nie wiedzieli co to jest, a dolegliwość sama przeszla po kilku
miesiacach.

pozdro
Szachysta

zaniki korowo-podkorowe mozgu
bol brzucha/boku/plecow - sam nie wiem
My girlfriends nipples pokeing out of her wet bra 9504
...:::Prowadzenie domu w Wielkiej Brytanii:::...
...:::Praca w Irlandii:::...