bol brzucha/boku/plecow - sam nie wiem

1. Data: 2004-06-23 21:50:54

Temat: bol brzucha/boku/plecow - sam nie wiem
Od: "Piotrek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od 12 dni odczuwam bol w lewej okolicy brzucha, boku, plecow.
Najbardziej bolesne jest opukiwanie pod zebrami, lekko w strone plecow. Przy
kichaniu, odbijaniu sie, glebokim oddechu czy tez chodzeniu czuje bol lewej
okolicy brzucha. Bylem oczywiscie u lekarza, byly robione badania moczu.
Wyniki sa w porzadku, dostalem leki przeciwbolowe i zwiotczajace miejsce.
Diagnoza - nerwobol. Nie znam sie, lecz dziwnie sie z tym czuje. Zazwyczaj
nerwobol kojarzyl mi sie to z bolem miesnia, tu mam wrazenie, ze ma on
zrodlo glebiej. Ostatniej nocy przez cala noc nie zmruzylem oka, po ketonalu
jest lepiej. Co to takiego moze byc? Mam powody do niepokoju?

2. Data: 2004-06-24 06:54:45

Temat: Re: bol brzucha/boku/plecow - sam nie wiem
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ketonalu
> jest lepiej. Co to takiego moze byc? Mam powody do niepokoju?

W moim przypadku nerwoból pojawia się w różnych miejscach (najgorzej znoszę
międzyżebrowy - utrudnia m.in. swobodne oddychanie). Pierwszy, najgorszy,
który nie pozwolił wstać z łóżka pojawił się 23 lata temu (wezwane
pogotowie-zastrzyk). Od tamtego czasu wiem, że powinnam unikać
przeciągów/silnego wiatru (nie zawsze się udaje:(
Ale też wiem, jak sobie pomóc w szybki sposób: 3x2tabl.Scorbolamid +
rozgrzewający okład (ja stosuję nalewkę z bursztynu), może być termofor. Już
na drugi dzień (prawie) zapominam o bólu, na trzeci - całkowicie.

Pzdr.
Iwona

My girlfriends nipples pokeing out of her wet bra 9504
...:::Prowadzenie domu w Wielkiej Brytanii:::...
...:::Praca w Irlandii:::...
...:::Praca w HOTELACH - WIELKA BRYTANIA:::...
---==interesujące oferty pracy za granicą==---