bol brzucha/boku/plecow - sam nie wiem

From: "Piotrek" <r...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: bol brzucha/boku/plecow - sam nie wiem
Date: Wed, 23 Jun 2004 23:50:54 +0200

Witam,
od 12 dni odczuwam bol w lewej okolicy brzucha, boku, plecow.
Najbardziej bolesne jest opukiwanie pod zebrami, lekko w strone plecow. Przy
kichaniu, odbijaniu sie, glebokim oddechu czy tez chodzeniu czuje bol lewej
okolicy brzucha. Bylem oczywiscie u lekarza, byly robione badania moczu.
Wyniki sa w porzadku, dostalem leki przeciwbolowe i zwiotczajace miejsce.
Diagnoza - nerwobol. Nie znam sie, lecz dziwnie sie z tym czuje. Zazwyczaj
nerwobol kojarzyl mi sie to z bolem miesnia, tu mam wrazenie, ze ma on
zrodlo glebiej. Ostatniej nocy przez cala noc nie zmruzylem oka, po ketonalu
jest lepiej. Co to takiego moze byc? Mam powody do niepokoju?