Parapsychologia wytłumaczalna 2?

1. Data: 2001-07-30 18:32:58

Temat: Odp: Parapsychologia wytłumaczalna 2?
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet mnie zastanawia
głupi nie jest, jednak twierdzi, że zabił

> Kiedy dla mnie ten temat jest 'martwy', serio. :)

Czegoś nie rozumiem, poświeć proszę... moment...
o kurde nie napisałeś czym świecisz - odstajesz facet!

> Czyli - brak mi czasu na cos co i tak jest bardziej
> wymyslone niz prawdziwe. :)

Mozesz mi to rozwinąć z nudów?
------ to Twoje nie zabieram tylko dumam

A moze wreszcie nadchodzi ten koniec swiata? :]
Te pojecia sa bezwzgledne. :)
Musza byc bezwzgledne, skoro istnieje bezwzgledny osad
dobra i zla w oczach Boga. :)
Wlasnie, w tej sprawie to tak bywa ze jak sie
za bardzo chce to sie nie daje. :]
A jak juz czlowiekowi na tym niezbyt zalezy
to wowczas samo tak wychodzi. :)))
Ja dostrzegam tu 'nagly' brak akceptacji (stad np brak
zdolnosci do wspoldzielenia pewnej radosci czy zadowolenia)
dla przyjaciela ktoremu _nieoczekiwanie_ (dla Andego!!!)
'poszczescilo sie' (z punktu widzenia Andego!!!).
Czy wlasnie nie tak autor przedstawil sytuacje zwiazana
z tym awansem? :)
--------

Więc skąd ta pogarda dla chęci zrozumienia?

teraz bez żartów
spokojnie
TY WCIELONY DIABLE!

ale spoko, ja się boję, nie musisz nic udowadniać!

> A 'aureolke' tez masz (jak przystalo na 'porzadnego' aniola)? :))

Mam tylko spod kaftana nie widać!
Pomóż co mam zrobić?

eTaTa

1. Data: 2001-07-30 22:59:22

Temat: Re: Parapsychologia wytłumaczalna 2?
Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To stawiam pytanie: A co to jest?

powołując sie na własne Etatowe-badania - manipulesz?

w jakim celu ETaTo?

--
pozdrawia
Valérie

1. Data: 2001-07-31 06:10:52

Od: "GS" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kohol" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Beve <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9k3raa$b5a$...@n...tpi.pl...

menadżerów

> Denata?
> To dobrze, że nie dałam się namówić : )

bardzo dobrze!
polecam poczytać: www.mateusz.pl/wdrodze/nr330/03-wdr.htm

Grzegorz & Slawka & Maurycy 7 t

1. Data: 2001-07-31 08:37:32

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild:
> TY WCIELONY DIABLE!

No zobacz i wcale mnie nie zaskoczyles.
Tak sie sklada ze przyzwyczailem sie iz w K.
takie teksty to norma wsrod pewnych osobnikow.
Oj, e-tata-n, chyba bedziesz mial nielatwo...
w przyszlosci. ;)

Czarek

1. Data: 2001-07-31 08:42:48

Od: "Beve" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Beve <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9k3raa$b5a$...@n...tpi.pl...

menadżerów

> Denata?
> To dobrze, że nie dałam się namówić : )

Oj, chyba miało być "delikwenta" a nie "denata", ale mam nadzieję że Cię nie
zniechęciłem zbyt skutecznie.

1. Data: 2001-07-31 09:01:11

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beve <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k5qrd$dn0$...@n...tpi.pl...

> Oj, chyba miało być "delikwenta" a nie "denata", ale mam nadzieję że Cię
nie
> zniechęciłem zbyt skutecznie.

Tak też myślałam; Fajnie wyszło : ))))))

"Dziewczyny, macie małe rybki w głowach!"
(by Tata)

1. Data: 2001-07-31 21:28:50

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild wrote:

> W tym odcinku chciałbym tylko pokazać, że nie widzimy,
> również rzeczy, które istnieją realnie. I też chyba żaden "zdrowy"
> nie dopuści (czy raczej nie pozwoli sobie na to), by potwierdził
> że widzi coś, czego inni nie widzą. A co pomimo to jest namacalne.

Nareszcie ktos, kto wierzy, ze te biale myszki co mi lataja pod stolem,
naprawde istnieja !

Flyer

1. Data: 2001-07-31 22:15:19

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Flyer podziwia eTaTe

> Nareszcie ktos, kto wierzy, ze te biale myszki co mi lataja pod stolem,
> naprawde istnieja !

Tak. Ja to wiem i Ty to wiesz.
Tylko czemu Twoja zona twierdzi, ze nie,
bo porzygales sie plackiem z bita smietana.
Ale wiesz, baby takie sa przypisuja sobie
Twoje osiagniecia. Tlucz ja mokra sciera!
To pomaga!

To rada tylko! Zawsze mozesz skonsultowac,
z sasiadem.

pozdry
eTaTa

1. Data: 2001-07-31 22:50:09

Od: "defric" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tłucz ją mokrą ścierą?
No wiesz!

:))))))))))))

pozdry
defric

1. Data: 2001-07-31 23:19:24

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć deFrytka

> :))))))))))))
cieszą mnie Twoje chichy
lecz sam wymiękam :- ?

Tyś przysłała czy Joe anonim : - )
http://nrn.prv.pl/
Tak czy inaczej nie złe bo dużo wyjść dalej.
Z tych "wyjść" niestety wymiękłem na linku nr1.
czyli
http://ptsn.pcz.czest.pl/index40.html
Czyli Polskie Towarzystwo Sieci Neuronowych
Oczywiście pełna ściema i zero info.
a już mi klawisz spacji pierdyknął
jak zacząłem czytać nowość V konferencję.
tu cytuję:

pod patronatem:

Jego Magnificencji
Rektora Politechniki Częstochowskiej
Prof. dr hab. Janusza Szopy

i tyle, hasła, bzdety, samouwielbienie
95 procent w englisz, oprócz informacji dla polaczków
zdzisiu pe zapowiedział że powie, niech lud trwa w wierze.
i takie tam.

Masz jakąś radę jak wyłowić - Mądrych przez duże M?

Bo choć padam na ryło, jakoś nadal próbuję to wszystko poskładać.
Zdaję się na Twoją mądrość!

Pozdry zmęczone eTaTa

Facet jako przyjaciel ?
Kontrasty czy podobieństwa?