Parapsychologia wytłumaczalna 2?

1. Data: 2001-07-31 23:26:24

Temat: Odp: Parapsychologia wytłumaczalna 2?
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurde to zmęczenie!
Mialo iść na priva
Ale ponieważ i tak nie zaskoćą, to no problemik.
Ale odpowiedz na priv
Bo się obrażą : - )
ett

1. Data: 2001-07-31 23:42:22

Temat: Re: Parapsychologia wytłumaczalna 2?
Od: "defric" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa - eChild" spowodował, że płonę...

> Cześć deFrytka

> cieszą mnie Twoje chichy
> lecz sam wymiękam :- ?

*takiś zmęczony? to do łóżeczka, pod kołderkę!

> Tyś przysłała czy Joe anonim : - )
> http://nrn.prv.pl/

*eh ty... to tu płonę...

> Tak czy inaczej nie złe bo dużo wyjść dalej.
> Z tych "wyjść" niestety wymiękłem na linku nr1.
> czyli
> http://ptsn.pcz.czest.pl/index40.html
> Czyli Polskie Towarzystwo Sieci Neuronowych
> Oczywiście pełna ściema i zero info.

*no sorka, już nie będę

> a już mi klawisz spacji pierdyknął
> jak zacząłem czytać nowość V konferencję.

* wcale mnie to nie dziwi

> Masz jakąś radę jak wyłowić - Mądrych przez duże M?

*skąd chcesz ich wyłowić? do twojego projektu? ciężko będzie raczej

> Bo choć padam na ryło, jakoś nadal próbuję to wszystko poskładać.
> Zdaję się na Twoją mądrość!

*proszę nie obarczaj mnie taką odpowiedzialnością, jak tak mówisz, to
wchodzisz mi na ambicję
:))))

> Pozdry zmęczone eTaTa
*to do łóżeczka, do łóżeczka!

smok! cmok!
defric

1. Data: 2001-07-31 23:50:09

Od: "defric" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

za późno :)))))

1. Data: 2001-08-01 00:28:54

Od: b...@p...onet.pl (boreckixxx) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beve, w wiadomości <9k3raa$b5a$1@news.tpi.pl>,
01-07-30, 16:38, napisał:

> [...]

> Specjalnie dla mnie? Gdzież bym śmiał fatygować... chyba że miałeś na myśli
> pracę dla dobra nauki i dla przyszłych pokoleń w roli królika
> doświadczalnego - to co innego. Zawsze chciałem być użyteczny. Tak się
> zastanawiam czy tego by nie napisać w Power Poincie, tak na próbę. Albo w
> ogóle najlepiej jakby został opracowany specjalny Desktop. Są Ułatwienia dla
> Niepełnosprawnych, to mogłyby też być Afirmacje dla Niedowartościowanych.
> Patrzysz w komputer cały dzień i nawet nie zauważasz że co jakiś czas miga
> reklama (chciałem powiedzieć afirmacja podprogowa).

Ciekawy pomysł. Pozwoliłem sobie go zrealizować. NIe do końca z
powodzeniem, ale może się przydac do afirmowania. Program można pobrać
ze strony:
http://www.boreckixxx.republika.pl/prog_afirm.html

--
Pozdrawiam!