Partnerstwo w epoce przemian.

11. Data: 2019-04-10 20:25:24

Temat: Re: Partnerstwo w epoce przemian.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/04/2019 o 22:59, LeoTar Gnostyk pisze:
> Kiedy możemy powiedzieć o dwojgu ludzi, że są prawdziwymi i absolutnie
> doskonałymi partnerami?

kiedy kupia sobie akwarium z rakiem
--
gazebo

12. Data: 2019-04-10 22:23:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-09 02:02, LeoTar Gnostyk wrote:

> [...]
> tajemnicy, boli gdy się ją ujawnia to już nie moja wina. Ktoś to kiedyś
> musi tę Prawdę wypowiedzieć. Bo ktoś, kto tak bardzo ukrył prawdę w
> swoim Umyśle (zanegował ją), że jej już nie dostrzega, nie jest w stanie
> sam, o własnych silach odtworzyć ją i rozpoznać na nowo. Dlatego
> potrzebny jest chociażby minimalny szok, wstrząs psychiczny, by tę bankę
> nieświadomości przebić chociaż raz. I to właśnie zaboli podczas terapii
> uzależnień narażając terapeutę na ryzyko utraty życia a neofitę na
> chwilowy wstyd, że zostało ujawnione to, czego się zaparł sam przed sobą

Jednak, pamiętaj aby robić to z głęboką troska!

13. Data: 2019-04-10 23:08:46

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:

> Jednak, pamiętaj aby robić to z głęboką troska!

Każdy uzależniony chce się uwolnić z uzależnienia tylko nie wie jak tego
dokonać. Nie będzie więc żadnego zagrożenia dla obydwu uczestników
procesu dopóty, dopóki intencje terapeuty będą czyste, dopóki nie będzie
chciał zająć w Umyśle uzależnionego dominującej pozycji Pana. Z każdym
doświadczeniem widzę wręcz jak wzrasta tolerancja uzależnionych na moje
drobne niedociągnięcia wynikające z pośpiechu. O bezpieczeństwie procesu
i osób w nim uczestniczących decyduje więc samoświadomość terapeuty, a
nie postawa uzależnionego. Terapeuta musi mieć Absolutną Wiedzę o
psychice człowieka i o jego pragnieniach. I wówczas dopiero widać jak na
dłoni, że wszyscy jesteśmy identyczni i wszyscy pragniemy szczęścia.

Moja metoda terapii uzależnień jest wyjątkowo nisko-kosztowa. Jak na
razie szczytowe zapotrzebowanie dzienne na warzywa to maksymalnie ok. 50
zł. A będzie jeszcze taniej (bezkosztowo) jeżeli w proces wychowawczy
dzieci włączymy absolutną otwartość w relacjach trójkąta
Rodzice+Dziecko. Najpierw jednak porządki z emocjami muszą zrobić
Rodzice. Jeżeli społeczeństwo wdroży taki profilaktyczny program
wychowawczy zapobiegający rodzinnym oszustwom. Paul Ekman w "Dlaczego
dzieci kłamią?" wręcz stwierdza, że największym problemem wszystkich
rodzin jest kłamstwo ujawniające się w w najdziwniejszych
okolicznościach. Według mnie każdego kłamcę można zidentyfikować jeżeli
tylko badaczowi uda się skutecznie ukryć w cieniu oszusta. Tak jak
Pedofil, nieświadomy choć z urodzenia Dobry Człowiek, ukrył Androgyna by
mu zapewnić przetrwanie w skrajnych okolicznościach życiowych. By nie
dosięgło go iluzoryczne Zło.

LeoTar Gnostyk

"Czy jesteś NORMALNY?"
To chyba jakaś pomyłka!